UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

آثار کارتونی افشین سبوکی در شهرگان

آثار کارتونی افشین سبوکی در شهرگان

افشین سبوکی در سال ۱۳۴۵در شیراز متولد شد. او فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای زیبای تهران در رشته نقاشی است. افشین سبوکی فعالیت هنری‌اش را در زمینه کاریکاتور از سال ۱۳۶۵ با گروه کاسنی آغاز کرد و بعد از آن به همراه دیگر هنرمندان با گروه «کلاغ سفید» به ادامه فعالیت پرداخت. سبوکی همچنین از اعضای موسس مجله‌ی «کیهان کاریکاتور» بود. او با نشریات متعددی همچون «همشهری»،«سلام»،«طنز و کاریکاتور»،«فیلم»،«دنیای تصویر»، «گزارش فیلم» و «شرق» همکاری داشت.

افشین سبوکی ۲ دوره داور فستیوال بین‌المللی کاریکاتور تهران بود. سبوکی برنده چندین جایزه از فستیوال‌های کارتون می باشد از جمله: نفر دوم مسابقه بین‌المللی کاریکاتور در بخش چهره (۲۰۰۲)، نفر دوم در مسابقه کارتون در چین در بخش چهره IACC”, International Animation, Cartoon & Comic“ Competition, China, 2004 _ ، نفر سوم درهفدهمین دوره مسابقه بین‌المللی کارتون مطبوعاتی ۱۷th World Press Freedom International Editorial Cartoon 2017 Competition  در کانادا.

افشین سبوکی بعد از مهاجرت به کانادا، ضمن برگزاری چند نمایشگاه کاریکاتور، در رشته انیمیشن دیجیتال در دانشگاه کپیلانو تحصیل کرد و هم اکنون ضمن همکاری با وب سایت‌ها و نشریات به ساخت انیمیشن مشغول است.

خوشحالیم تا به اطلاع برسانیم که این هنرمند کاریکاتوریست، از این پس با سایت شهرگان همکاری خواهد کرد.

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

خانه | >> واپسین نوشته‌ها

افشین سبوکی در سال ۱۳۴۵ در شیراز متولد شد. او فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای زیبای تهران در رشته نقاشی است. افشین سبوکی فعالیت هنری‌اش را در زمینه کاریکاتور از سال ۱۳۶۵ با گروه کاسنی آغاز کرد و بعد از آن به همراه دیگر هنرمندان با گروه «کلاغ سفید» به ادامه فعالیت پرداخت. سبوکی همچنین از اعضای موسس مجله‌ی «کیهان کاریکاتور» بود. او با نشریات متعددی همچون «همشهری»،«سلام»،«طنز و کاریکاتور»،«فیلم»،«دنیای تصویر»، «گزارش فیلم» و «شرق» همکاری داشت. افشین سبوکی ۲ دوره داور فستیوال بین‌المللی کاریکاتور تهران بود. سبوکی برنده چندین جایزه از فستیوال‌های کارتون می باشد از جمله: نفر دوم مسابقه بین‌المللی کاریکاتور در بخش چهره (۲۰۰۲)، نفر دوم در مسابقه کارتون در چین در بخش چهره IACC”, International Animation, Cartoon & Comic“ Competition, China, 2004 _ ، نفر سوم درهفدهمین دوره مسابقه بین‌المللی کارتون مطبوعاتی ۱۷th World Press Freedom International Editorial Cartoon 2017 Competition در کانادا. افشین سبوکی بعد از مهاجرت به کانادا، ضمن برگزاری چند نمایشگاه کاریکاتور، در رشته انیمیشن دیجیتال در دانشگاه کپیلانو تحصیل کرد و هم اکنون ضمن همکاری با وب سایت‌ها و نشریات به ساخت انیمیشن مشغول است.

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: