UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

ارایه کتاب صوتی فارسی زبان در فروشگاه‌های اودیبل و آی‌تیونز برای نخستین بار

ارایه کتاب صوتی فارسی زبان در فروشگاه‌های اودیبل و آی‌تیونز برای نخستین بار

موسسه اچانداس:

برای نخستین بار کتاب صوتی فارسی زبان در فروشگاه‌های اودیبل و آی‌تیونز ارائه می‌شود

با توجه به فعالیت‌های موسسه اچ‌اند‌اس در زمینه نشر و بررسی امکانات توسعه مخاطبین در بازار خارج از کشور ایران، طرح ارایه کتاب صوتی در صدر برنامه‌های سال جاری میلادی موسسه اچ‌اند‌اس قرار گرفته است.

تحلیل همکاران این موسسه بر این اساس استوار است که بخش عمده‌ای از مخاطبین، به خصوص نسل دوم و سوم مهاجرین فارسی زبان، متاسفانه قادر به مطالعه کتاب فارسی نیستند، هر چند که قادر به تکلم به زبان مادری  باشند. به همین دلیل اقدام به ارائه کتاب صوتی می‌تواند روش مناسبی برای ایجاد و حفظ ارتباط با این گروه از مخاطبین بالقوه باشد.

ضمن بررسی‌های انجام شده به جهت کیفیت و سهولت دسترسی مخاطبین به کتابهای صوتی دو فرشگاه اودیبل (متعلق به شرکت آمازون) و آی‌تیونز (متعلق به شرکت اپل) طرف قرارداد موسسه اچ‌اند‌اس قرار گرفته‌اند.

ارایه کتاب صوتی فارسی زبان در فروشگاه های فوق برای نخستین بار از طریق موسسه اچ‌انداس انجام می‌گیرد و خوشبختانه فعالیت این دو فروشگاه پوشش وسیعی درکشورهای مختلف جهان دارد.

کتاب صوتی در این فروشگاه‌ها به صورت خرید یا اشتراک در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. نخستین کتابهای صوتی آماده شده برای این منظور طی روزها و هفته‌های آینده از طریق این موسسه ارایه خواهند شد.

شایان ذکر است، فروشگاه اودیبل پیش از این محتوای فارسی زبان برای مخاطبین ارایه نداده بود و متاسفانه علیرغم تلاش موسسات دیگر این اقدام به ثمر نرسیده بود.

از چندین ماه پیش و با پشتکار همکاران موسسه اچ‌اند‌اس در بخش فنی و حقوقی به صورت آزمایشی چند عنوان کتاب صوتی در این فروشگاه ارائه شد و به صورت محدود و آزمایشی اطلاع رسانی در باره آن صورت گرفت که بازتاب مثبت مخاطبین باعث شد تا این موسسه بتواند امکان ارایه نسخه صوتی کتابهای فارسی زبان را در این فروشگاه و همچنین آی تیونز (بخش کتاب صوتی)  در لیست کارهای خود قرار دهد. هدف این موسسه بر این قرار گرفته است که چنین امکانی  را علاوه بر نویسندگان همکار با اچ‌انداس در اختیار دیگر نویسندگان و ناشران نیز قرار دهد.

مجموعه کاملی از این آثار طی روزها و هفته‌های آینده از طریق وب سایت موسسه اچ‌انداس معرفی خواهد شد.

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: