UA-28790306-1
تبلیغات

صفحه را انتخاب کنید

از اول ژوئن حداقل دستمزد در استان بریتیش کلمبیا-کانادا افزایش یافت

از اول ژوئن حداقل دستمزد در استان بریتیش کلمبیا-کانادا افزایش یافت

به‌گزارش شهرگان به نقل از سایت ونکوور دیلی دولت استانی اعلام کرد که حداقل دستمزد عمومی در هر ساعت به ۱۴.۶۰ دلار در ساعت افزایش می یابد و این افزایش دستمزد از روز دوشنبه ۱ ژوئن قابل اجرا است.

حداقل دستمزد کارکنان در فروشگاه‌های مشروبات الکلی ، سرپرستان اقامتگاه و رهبران اردوگاه نیز در حال افزایش است.

 از اول ژوئن:

حداقل دستمزد عمومی با ۵.۴٪ به ۱۴.۶۰ دلار در ساعت افزایش یافته‌است، نرخ افزایش ۷۵ سنت در ساعت.

حداقل دستمزد کارکنان فروشگاه‌های مشروبات الکلی با ۹.۸٪ به ۱۳.۹۵$ در ساعت افزایش یافته‌است، افزایش ۱.۲۵ دلار در ساعت.

حداقل دستمزد سرپرست اقامتگاه در هر ماه، برای کسانی که ۹ تا ۶۰ واحد را اداره می‌کنند (افزایش ۳۵.۱۲ دلار در واحد) ، یا ۲،۹۸۵.۰۴ دلار برای ۶۱ واحد یا بیشتر، حداقل دستمزد سرپرست ساکن در واحد را افزایش یافت.

حداقل دستمزد مسئول اردوگاه در روز، با ۵.۴٪ افزایش به ۱۱۶.۸۶ دلار رسید.

این افزایش برای کارگران کم دستمزد سومین افزایش از طرح چهار مرحله‌ای برنامه ریزی شده است که قرار است در اول ژوئن هر سال انجام شود. افزایش دستمزد برنامه ریزی شده در سال ۲۰۱۸ آغاز شد و بخشی از برنامه دولت برای دستیابی به حداقل دستمزد ۱۵ دلار تا سال ۲۰۲۱ است.

مسئولین استان می‌گویند که این افزایش نتایج حاصل از توصیه‌های کمیسیون مستقل دستمزد منصفانه است که در سال ۲۰۱۷ برای توصیه به دولت در مورد رویکرد افزایش حداقل دستمزدهای استان تشکیل شده است.

ماه گذشته، هری بینس، وزیر کار استان، در پاسخ به این سؤال که آیا دولت می خواهد افزایش دستمزد تعیین شده را در موعد مقرر برای مشاغل کوچک که به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 از نظر مالی دچار مشکل شده اند، بپردازد، گفت:

این بخشی از برنامه نیست.

وی گفت: ” کارگران کم درآمد استان بریتیش کلمبیا نیز به کمک نیاز دارند.” “آنها برای گذران زندگی به پول احتیاج دارند تا بتوانند در مشاغل محلی که در حال حاضر رنج می برند، سرمایه گذاری کنند و به مشاغل محلی در جوامع خود کمک کنند.”

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها
تبلیغات

آگهی‌های اجاره خانه:

آگهی‌های تجاری:

ویدیوی تبلیفاتی صرافی عطار:

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: