UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

برخورد نظامی با جوک

برخورد نظامی با جوک

یازده نفر را در شیراز به جرمِ تولید و بازنشر جوک برای امام راحل، دستگیر کرده‌اند.

شما ممکن است فکر کنید که برخورد با “جوک” جوک است. اما مسئله خیلی جدی است. دشمنان نظام، اول از طریق اقتصادی خواستند نظام را از بین ببرند اما متوجه شدند که سیستم بانکی اسلامی ما چنان پیچیده است که غیر از خودی‌ها، کسی را یارای نفوذ در آن نیست.

سراغ حمله به برنامهٔ اتمی ما رفتند. با چرخش قهرمانانه و مذاکرات مادام‌العمر ما مواجه شدند.

 ازلحاظ فضایی، خودشان دیدند که ما میمون به فضا فرستادیم و اگر تحریم‌ها را بردارند، هر حیوانی را هم می‌توانیم به فضا بفرستیم.

ازلحاظ قضایی، دست بر قضا، نمی‌توانند کاری بکنند. ما به ریش حقوق بشر می‌خندیم. آن‌ها با همهٔ دادگاه‌های بین‌المللی، دستشان به ریش ما هم نمی‌رسد.

ازلحاظ نظامی آن‌قدر موشک الفجر والفجر و زلزال و شهاب و کوثر داریم که خودمان نمی‌دانیم که چه‌کارشان بکنیم.

همین یک جبههٔ خنده‌دار “جوک” برایشان باقی‌مانده است. که موذیانه افراد ناآگاه را فریب می‌دهند تا از طریق تلفنِ همراه، نظام ما و ارزش‌های انقلاب اسلامی و شخصیت‌های دینی، به‌خصوص امام راحل (ره) را جوک بکنند.

نظام ما اگر با بتن‌آرمه هم ساخته‌شده بود، در مقابل این سلاح مرگبار و مخرب نمی‌توانست مقاومت بکند. آن‌همه جلال و جبروت امام راحل که در هشتادوهفت سال عمر مبارک خود، گردآوری فرموده بودند، چگونه می‌تواند در مقابل “جوک” به تقدس خود ادامه بدهد؟ ای یازده نفر شیرازی‌ِ دستگیرشده! وقتی شما می‌گویید: “اگر سال پنجاه‌وهفت پلی‌استیشن ساخته‌شده بود مردم می‌فهمیدن که آگه دیو رو بکشی فرشته در نمی‌یاد، بلکه میری مرحلهٔ بعد، غولش دمار از روزگارت در میاره”، آیا شما نمی‌دانید که با این جوک به همهٔ ارزش‌های انقلاب و شخصیت‌های دینی، علی‌الخصوص امام راحل توهین می‌کنید؟ گیرم که امام راحل مال شما نباشد و همهٔ آن بزرگوار مال من باشد، آیا شما خوشتان می‌آید یکی به امام شما بگوید غولِ بی شاخ و دم؟

این‌قدر حاشا نکنید و هی نگویید قسم به شاه‌چراغ که شما نبودید. خود سردار سرهنگ محبی فرمانده سپاه ثارالله فرمود که سرپل‌ها را پس از رصد سایبری شبکه‌های تلفن همراه، شناسایی و دستگیر کرده‌اند. فکر می‌کنید سردار دروغ می‌گوید؟ فکر می‌کنید رصد کردن برای نظام کاری دارد؟

فکر کرده‌اید که چون شما در شیراز زندگی می‌کنید، ما نمی‌دانیم که سرپل‌ها شما هستید؟ یعنی چه که به همه تکست می‌کنید: ” روزی حضرت امام چیزی زیر عبایشان مخفی کردند و عبایشان برجسته شد، برجستگی از برجستگی‌های بارز امام بود”؟ شما نمی‌دانید که حضرت امام راحل (ره) آن‌قدر برجسته بود که تمام ایران را زیر عبای خود گذاشت و هیچ‌چیز برجسته نشد؟ حضرت امام راحل (ره) اگر می‌خواستند چیزی زیر عبای خودشان مخفی بفرمایند، دیگر علنی انگشتر و دستبند و گوشواره زنان را از آن‌ها نمی‌گرفتند. اصلاً گرفتن از ویژگی‌های حضرت امام بود. تکست‌های شما برای ما هم می‌آمد و ما نمی‌دانستیم که آن‌ها را دشمنان نظام از خارج برای شما می‌فرستند و شما آن‌ها را بازنشر و سپس تولید می‌کنید. یا بالعکس آن‌ها را تولید و سپس بازنشر می‌کنید.

وقتی سردار در مصاحبهٔ خبری گفت که انتشار پیام‌های توهین‌آمیز نسبت به امام راحل (ره) در قالب جوک با شیب ملایمی در شبکهٔ تلفن همراه، شروع شد و سپس برای قبح‌شکنی ارزش‌های انقلاب اسلامی، گسترش یافت، من دانستم که اطلاعات سپاه فجر فارس رصد کردن را از شیراز آغاز خواهد کرد. دلیلش این است که در سایر نقاط ایران تلفن همراه وجود ندارد و اگر هم داشته باشد، اصلاً به شما خائنینی که بازداشت‌شده‌اید، چه ربط دارد؟ آخر در این چند ماه گذشته که برای عبرت شما آن‌همه آدم را در ملاء عام اعدام کردند، شما به‌جای عبرت بازهم جک برای حضرت امام راحل تولید می‌کنید؟ باز به این‌وآن تکست می‌کنید: ” روزی گربه‌ای نزد امام رفتند. امام فرمود: پیشته و آن گربه در جا پیشتید”؟

شما نمی‌دانستید که مملکت سردار دارد و سرداران به فضای سایبری اشراف دارند؟ در ثانی گربه عددی نبوده و نیست که بخواهد پیش امام برود. در زمان حیات آن بزرگوار آن‌قدر عاشق ولایت در صف انتظار سعادت ایستاده بود که اگر گربه‌ای می‌آمد درسته آن را می‌خوردند. بازهم در ثانی اگر حضرت امام راحل گربه‌ای را به حضور می‌پذیرفتند قطعاً در مقامی بودند که به زبان خود آن حیوان از او دلجویی بفرمایند و در ثانی هرگز به گربه “پیشته” نمی‌گفتند و این از صفات بارز حضرت امام بود.

ای یازده نفر شیرازیِ جوک ساز! من خوشحالم که شما بلافاصله به جرم خودتان اعتراف کرده‌اید. توقع همهٔ ما از مردم شریف و بی‌آزار و خوش‌نام شیراز همین است که فوری اعتراف بکنند و موجبات زحمت نیروی‌های نظام را فراهم نیاورند.

از سردار محبی هم که فرمودند: ” پرونده فریب‌خوردگان برای سیر مراحل قضایی در اختیار مراجع قضایی قرارگرفته است.” هم تشکر می‌کنم. در ثانی، این نوع برخورد انقلابی و شلاقی و عجله در اعدام دشمنان هم از خصوصیات بارز حضرت امام بود.

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

خانه | >> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: