UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

توقف خدمات پستی کانادا به در خانه‌ها و بی‌شغل شدن ۸۰۰۰ پرسنل اداره پست

توقف خدمات پستی کانادا به در خانه‌ها و بی‌شغل شدن ۸۰۰۰ پرسنل اداره پست

شهرگان: پست کانادا تحویل مراسلات پستی به در خانه‌های شهری را به تدریج در طی ۵ سال آینده متوقف می‌کند. این توقف به عنوان بخشی از یک طرح پنج مرحله‌ای است که صبح روز چهارشنبه به عنوان نوعی خدمات «اساس یک سیستم جدید پستی» اعلام شده‌است.

در طول پنج سال آینده، پست کانادا در نظر دارد تحویل مراسلات پستی به در خانه‌ها را که در حال حاضر یک سوم از خانواده‌های کانادایی از این شیوه استفاده می‌کنند، متوقف کند و به جای آن از صندوق‌های پستی اجتماعی که در هر محل جاگذاری می‌شود، استفاده کند.

1480598_10152034761533904_742182953_n

بنا به بیانیه پست کانادا؛ این تغییر صرفه‌جویی قابل توجهی برای پست کانادا است و به هیچ وجه بر دو سوم از خانواده‌های کانادایی که در حال حاضر مراسلات و بسته‌های پستی خود را از طریق صندوق پستی اجتماعی، صندوق‌های پستی گروهی و یا در صندوق‌های لابی آپارتمان‌ها، و یا صندوق پستی روستایی دریافت می‌کرده‌اند، تأثیری نخواهد گذاشت.

خدمات پستی کانادا می گوید این اقدام منجر به ازدست دادن ۶۰۰۰  تا ۸۰۰۰ موقعیت شغلی در طی پنج سال آینده خواهد شد. به طور کلی انتظار می رود این طرح برای نجات خدمات پستی از لحاظ مالی باشد که به میزان ۷۰۰ میلیون دلار تا ۹۰۰ میلیون دلار در سال ذخیره مالی خواهد شد.

هزینه تمبر نیز به ۱ دلار برای هر تمبر، یا ۸۵ سنت برای هر تمبر جهت جزوه‌ها افزایش داده می شود. پست کانادا تخمین زده است که این رویکرد جدید قیمت گذاری، چیزی بین ۱۶۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون دلار درآمد حاصل کند.

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: