UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

«جهاد جنسی» در سوریه عامل افزایش آمار حاملگی در زنان تونسی

«جهاد جنسی» در سوریه عامل افزایش آمار حاملگی در زنان تونسی

شهرگان / ندا لاشیدایی: یک سیاستمدار ارشد تونسی روز پنج‌شنبه اظهار داشت شماری از زنان تونسی برای داشتن رابطه جنسی با شورشیان، به سوریه می‌روند. عملی که “جهاد جنسی” نامیده می‌شود.

به گزارش العربیه، وزیر امور خارجه تونس، لطفی بن جدو، به مجمع نمایندگان مجلس تونس گفته است: «این زنان در بین بیست، سی و حتی صد نفر از شورشیان دست به دست می‌شوند.» وی همچنین افزوده است: «ما در این زمینه هیچ کاری نکرده‌ایم و دست روی دست گذاشته‌ایم.»

slide_317629_2926200_free

به گزارش آژانس خبری فرانس پرس، او گفته است: “آن‌ها پس از روابط جنسی تحت نام “جهاد نکاح”، باردار به کشور برمی‌گردند.” (آژانس خبری توضیح می‌دهد که جهاد نکاح عبارتی عربی به معنای جنگ مقدس جنسی است.)

جدو مشخص نکرده است چه تعدادی از زنان تونسی به کشور مسلمانِ در حال جنگ، رفته‌اند.

سایت ال مونیتور در بهار گذشته گزارش داده‌بود که فتوایی (حکم مذهبی اسلامی) صادر شده است و طی آن از زنان خواسته می‌شود برای شرکت در جهاد و خدمات جنسی به مبارزان به سوریه سفر کنند. اگرچه برخی معتقد بودند که اساساً چنین فتوایی وجود ندارد اما با این حال وزیر امور مذهبی تونس در مخالفت با چنین دستوری صحبت کرده بود و گفته بود زنان و دختران تونسی نباید از چنین دستوری پیروی کنند.

2013-09-25_1012

علت این که چرا بعضی از زنان از چنین فتوایی پیروی کرده‌اند مشخص نیست اما یک کارشناس بر این باورست که ممکن است این زنان اعتقاد داشته باشند که چنین عملی نوعی ازخودگذشتگی محسوب می‌شود.

ریموند ابراهیم، نویسنده و کارشناس اسلام در “پروژه تحقیقاتی تروریسم”، که توسط یک سازمان غیر انتفاعی تحقیقاتی در مورد جهاد انجام می‌شود، می‌نویسد: “این که زنان مسلمان در چنین شرایطی خودشان را در اختیار قرار می‌دهند یک نوع جهاد مشروع محسوب می‌شود. به ‌این دلیل که چنین زنانی با دادن عفت و حیثیت خود به جهادگرانی که کمبود روابط جنسی دارند احساس فداکاری می‌کنند تا آن‌ها بتوانند بهتر به مبارزه بپردازند و اسلام را در سوریه به قدرت برسانند.”

منبع:

 http://www.huffingtonpost.com

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: