UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

پیام تبریک باران سلحشور دختر فرج‌الله سلحشور به اصغر فرهادی

پیام تبریک باران سلحشور دختر فرج‌الله سلحشور به اصغر فرهادی

باران سلحشور، هنرمند سینما، تلویزیون و گوینده رادیو، و فرزند فرج الله سلحشور در پیامی موفقیت اصغر فرهادی در کسب جایزه اسکار را تبریک گفت

متن پیام تبریک باران سلحشور، هنرمند سینما، تلویزیون و گوینده رادیو، و نیز فرزند فرج‌الله سلحشور برای موفقیت اصغرفرهادی در کسب جایزه اسکار را در زیر می‌خوانید:

آقای اصغر فرهادی
سلام و تشکر…
بابت زحمات خودتان و گروهتان تشکر…
می گویند، مرد را دردی اگر باشد خوش است…
بابت اینکه به دردهای این جامعه تعهد دارید تشکر…
و کاش اینطور باشد، اینطور که از تمجید ها دست برداریم و به دردها و کاستی ها برسیم، به امید آگاهی و یاری …
که با هر درد فریادیست، به امید آنکه کسی بشنود و یاری رساند…

به مناسبت بزرگترین جایزه سینمایی جهان به یک فیلم ایرانی
باران سلحشور

 

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

۱ نظر

  1. محمود

      باید تسلیت میگفت این از روی حسادت نیست پاسخ رو خلاصه میدم من کاری ندارم که فیلمش خوب بوده یا بد بوده. من با معیار حرف می زنم. آیااقدامات امریکا و اسکار در جهت اصلاح جامعه بشریت بوده؟چه شده می آیند به آقای فرهادی جایزه می دهند ولی از آن سمت دانشمندان هسته ای ما رو ترور می کنند؟اگر اینها طرفدار فرهنگ و پیشرفت و علم،تکنولوزی و صنعت هستند چرا دانشمندان ما رو می کشتند وبه فیلمسازان ما رو جایزه می دهند؟رهبری بیش از ۱۰ بار به سینما گران گفته اند : دلتان رو به این جایزه ها خوش نکنید این ها حساب شده جایزه می دهند. درحالی که سینماگر ۱۸۰ درجه برعکس عمل می کند و انچه که کعبه آمال و آرزوهای انها است . هالیوود و اسکار است نه انقلاب و اسلام! و سینماگران ما تقریبا بلا استثتا یکی از آرزو هاشون اینه که در جشنواره های خارجی مطرح بشوندو داخل ایران برایشان مهم نیست .امام می فرمایند: هر موقع دشمن از شما تعریف کرد به خودتان شک کنید. حالا من از شما می پرسم؟ آمریکا دوست شما هست؟ اسکار دوست شما هست؟ هالیوود دوست شما هست؟ حالا در جامعه ما مسئولین از اقای اصغر فرهادی تعریف می کنند. جشن می گیرند. هوار می کشند..اماحقیقت عوض نمی شودامریکا و اسکار هالیوود و کمپانی های صهیونیستی در طول صد و اندی سال گذشته همه دنیا را به لجن کشیده اند حالا چطور طرفدار فرهنگ شده اند؟. طرفدار راستی و صداقت در اثر آقای فرهادی شده اند؟ یا آنها درست شده اند و آقای فرهادی تغییر کرده؟ آقای علی شان استون در دفتر بنده بود و من از ایشان فیلم گرفتم و آن فیلم را برای برنامه هفت فرستادم اما آنها پخش نکردند! خبر نگار ها از آقای استون پرسیدند: نظرتان درباره کاندید شدن آقای فرهادی در اسکار چی هست؟ ایشان گفتند: اگر کسی در جهت امریکا و اسرائیل حرکت نکند به او جایزه نمی دهند. شک نکنید که فیلم ایشان در عمل به عقاید آن کشور است. این صحبت یه فیلمساز امریکایی بود نه ایرانی ! در ضمن برای اینکه انسان اگر بخواهد راستی را ترویج دهد باید مملکت خود را دروغ گو معرفی کند؟ بگوید ایران جای دروغ گو هاست و آمریکا جای خوبی ها؟ و باید فرار کرد و رفت آمریکا؟

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: