UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

گشایش گالری چند منظوره آرت اسپات در پورت مودی

گشایش گالری چند منظوره آرت اسپات در پورت مودی

شهرگان: عصر شنبه ۲۰ اکتبر ۲۰۱۲، گالری آرت اسپات محل گردهمایی هنرمندان، نویسندگان و دوستداران هنر و ادب و فرهنگیاران بود.  در این روز بیش از ۲۰۰ تن در ساعات متفاوت روز از این مرکز هنری دیدن بهعمل آوردند و آثار هنرمندان نقاش، گرافیست و مجسمهساز را مورد بازدید قرار دادند. 

آرت اسپات، مکانی کوچک ولی صمیمی است که نوید ارایه آثار خلاقه هنرمندان در سه شهر همجوار پورت مودی، کوکیتلام و پورت کوکیتلام را میدهد.

در روز گشایش این مرکز، آثار هنرمندانی مثل؛ شهره شیرازی، الهام سروی، رزیتا معینی شیرازی، پیمانه ریچی، بهرام جواهری، جو کرکوود، گی میچل، تیسی زی و … به معرض نمایش عموم گذاشته شد.

این مرکز که به همت روهام بهمنش (موزیسین و آهنگساز) و الهام سروی (نقاش و طراح) راهاندازی شدهاست، قصد دارد تا خدمات فرهنگی خود را به جامعه ایرانیتبار و دیگر جوامع ساکن این سه شهر ارایه دهد. 

در گفتوگوی کوتاه تلفنیای که با روهام بهمنش داشتیم، او گفت که این مرکز در واقع از تاریخ اول جولای سال جاری به کمک خانم الهام سروی هنرمند نقاش راهاندازی شدهبود ولی گشایش رسمی آن در روز شنبه ۲۰ اکتبر بود که به رغم ریزش باران با استقبال گستردهای روبرو شد.  او در ارتباط با هدف گشایش این مرکز گفت: این مرکز یک محل چند منظوره برای ارایه خدماتی از قبیل؛ آموزش پیانو، گیتار، آواز، نقاشی، طراحی و مجسمهسازی خواهد بود.  بهمنش در ادامه گفت: مراکز فرهنگیای در نورت ونکوور توسط آقایان بهروزی نیا و کریمایی وجود دارد ولی در ترای سیتی، جای مرکزی برای این منظور خالی بود.

روهام بهمنش فوق لیسانس موسیقی از دانشکده هنر تهران است و در حال حاضر دانشجوی رشته دکترای اتنومیوزیکولوژی دانشگاه یوبیسی است. 

الهام سروی همکار ایشان در این مرکز، فارغالتحصیل رشته نقاشی و طراحی از دانشکده سوره تهران است.

روهام بهمنش در پایان این گفت و گوی کوتاه گفت: علاوه بر کلاسهای فوق، وورک شاپهای مختلفی هم داریم که از نقاشان و طراحان برجستهی ایرانی و کانادایی و دیگر ملیتهای دعوت به عمل میآوریم.

در آینده نزدیک سعی خواهیم کردیم تا گفتوگوی مشروحتری با روهام بهمنش، الهام سروی و دیگر هنرمندان این مرکز داشته باشیم.

آدرس آرت اسپات:

Art Spot
۲۲۲۴-B Clarke St., Port Moody
British Columbia,  V3H 1Y7
Canada
Tel:(778) 869-6769

 

 

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: