UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

یاد سه کوهنورد ایرانی گرامی داشته شد

یاد سه کوهنورد ایرانی گرامی داشته شد

یادمان سه کوهنورد در محل مجسمه یادمان کوهنورد در دربند

93067

شب سه‌شنبه مردم به صورت خود جوش در محل مجسمه یادمان کوهنورد در دربند حاضر و در با گذاشتن گل و شمع در پای این مجسمه به سه کوهنورد ایرانی ادای احترام کردند. در بین عموم مردم هنرمندانی همچون حامد بهداد،هومن بهمنش،علی مردانه، حمید فرخ نژاد نیز حضور داشتند.

گروهی از مردم شب سه‌شنبه با حضور در محل  مجسمه یادمان کوهنورد در میدان دربند به صورت خودجوش به سه کوهنورد ایرانی جانباخته ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا آیدین بزرگی، پویا کیوان و مجتبی جراحی از تیم پنج نفره گروه کوهنوردی آرش در آخرین صعودشان توانستند پرچم ایران را بر بلندی قله ۸۰۴۷ متر یبرودپیک‌ به اهتزاز درآوردند و مسیری تازه به نام ایران در دل هیمالیا گشوده و ثبت کنند اما در هنگام بازگشت مسیر خود را پیدا نکرده بودند و در کوه ناپدیدی شدند و با وجود جستجوهای فراوان هیچ اثری از آنها یافت نشد.

بدنبال این حادثه حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار فراخوانی اعلام کرد که قصد دارد تا روز دوشنبه ۷ مرداد ساعت ۱۹ در محل مجسمه یادمان دربند حضور پیدا کند. هر چند بعد بدلیل اینکه مجوز لازم برای حضور صادر نشده بود اما مردم به صورت خودجوش در این میدان حاضر و با گذاشتن گل و شمع در پای این مجسمه به سه کوهنورد ایرانی ادای احترام کردند.

همچنینی بدلیل نبود مجوز مراسم اصلی برگزار نشد و هنرمندان و مردم بعد از اهدای گل محل را ترک کردند.

در بین عموم مردم هنرمندانی همچون حامد بهداد،هومن بهمنش،علی مردانه، حمید فرخ نژاد نیز حضور داشتند.

[ ایلنا]
three hikers

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: