UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

آخرین وداع با حسین معدنی

آخرین وداع با حسین معدنی
مراسم تشییع پیکر مرحوم حسین معدنی صبح امروز در خانه والیبال با حضور جمعی از ملی‌پوشان، پیشکسوتان، خبرنگاران ورزشی و بستگان و دوستداران آن مرحوم برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خانه والیبال تهران صبح امروز یکشنبه شاهد حضور صدها نفر از دوستان سابق و علاقه‌مندان و طرفداران حسین معدنی بود. طیف‌های کثیری از مسئولان ورزشی، پیشکسوتان و قهرمانان والیبال، ملی‌پوشان و اهالی ورزش برای خداحافظی با حسین معدنی و تشییع پیکر او حاضر شده بودند. این مراسم از ساعت ۹ صبح آغاز شد. ابتدا فیلم کوتاهی از سرگذشت حسین معدنی برای حضار نمایش داده شد. در این فیلم افتخارات ورزشی آن مرحوم مرور شد. با نمایش چهره حسین معدنی حزن و اندوه و گریه سالن والیبال را فرا گرفت. اینانلو پیشکسوت والیبال در این جلسه به عنوان مجری به سخنرانی پرداخت. او به مسئولان حاضر خیر مقدم گفت و سرگذشت حسین معدنی را به تفصیل بیان کرد. پس از آن داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، هاشمی‌طبا رئیس سابق سازمان تربیت بدنی، ناصر میرفخرایی نماینده جامعه پیشکسوتان، بهنام محمودی و ایرج مظفری از هم‌بازی‌های حسین معدنی به ایراد سخنرانی و بیان خاطرات و بزرگداشت این مرحوم پرداختند.

10559925_689780484403951_1350317892429440960_n

همچنین تمامی بازیکنان تیم‌های ملی بزرگسال، جوانان و نوجوانان طی مراسمی با اهدای گل به پیکر حسین معدنی با سرمربی خود وداع کردند.سایر مسئولان حاضر در سالن از جمله کیومرث هاشمی، نصرالله سجادی، یزدانی خرم، افشارزاده، محسن رضوانی، محمود افشاردوست، امیدوار حاتمی و … در صف‌های هماهنگ و در کنار قریب به هزار نفر از دوستان معدنی بر پیکر او نماز خواندند.

پیکر حسین معدنی روی دستان شاگردانش سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، امیر غفور، حمزه زرینی، مصطفی شریفات، فرهاد قائمی، علیرضا نادی، رحمان داودی و همچنین هم‌بازی‌هایش پیمان اکبری، بهنام محمودی، محمود افشار دوست، بهروز عطایی، مسعود آرمات و همچنین مربیانش مجید ارگی، حسینعلی مهران‌پور و بسیاری دیگر تشییع شد.

حدود هزار نفر از دوستان و طرفداران حسین معدنی در خیابان وصال و حجاب پیکر او را تشییع کردند. پیکر مرحوم حسین معدنی ظهر امروز در قطعه‌ی نام‌آوران بهشت زهرا در خاک آرمید. حسین معدنی کاپیتان سابق تیم ملی، سرمربی و مربی والیبال ایران در هشت سال گذشته بود. او به همراه تیم ملی به افتخارات زیادی دست پیدا کرد. مدال نقره بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا. دو مدال طلا در جام کنفدراسیون‌های آسیا و یک مدال طلای کشورهای اسلامی به همراه کسب عنوان بهترین پاسور آسیا در سال ۲۰۰۲ از جمله افتخارات حسین معدنی بوده است. وی بامداد روز جمعه به‌دلیل عمل ناموفق کیسه صفرا و التهاب ریه دار فانی را وداع گفت.

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: