UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

ایرج قادری در بیمارستان بستری شد

ایرج قادری در بیمارستان بستری شد

 

ایرج قادری که فیلم سینمایی «شبکه» را آماده اکران دارد مدتها است به بیماری سرطان ریه مبتلا است و عود کردن مجدد این بیماری او را راهی بیمارستان کرده است. قادری کارگردان قدیمی سینمای ایران که آخرین فیلم اکران شده‌اش «پاتو زمین نذار» بود به تازگی به شدت بیمار شده و عوارض ناشی از این بیماری به بستری شدن وی در بیمارستان منجر شده است.
قادری که فیلم سینمایی «شبکه» را آماده اکران دارد مدتها است به بیماری سرطان ریه مبتلا است و عود کردن مجدد این بیماری او را راهی بیمارستان کرده است.
این کارگردان ۷۶ ساله که بازی در سینما را با ایفای نقش در «چهارراه حوادث» ساخته ساموئل خاچکیان آغاز کرده ابتدای هفته جاری در مراسمی که به مناسبت افتتاح «شبکه» در اریکه ایرانیان برگزار شده بود شرکت کرد ولی اوضاع جسمانی نامناسبش تنها مجال صحبتی چند جمله‌ای با مخاطبانش را به وی داد.
قادری که اغلب به عنوان یکی از فیلمسازان سینمای پیش از انقلاب شناخته شده فعالیت خود در دوران پس از پیروزی انقلاب را با ساخت «تاراج» ادامه داد اما بعد از این فیلم حدودا ده سال ممنوع‌الفعالیت بود تا اوایل دهه هفتاد که توانست درام جنایی «می‌خواهم زنده بمانم» را بر مبنای فیلمنامه‌ای از رسول صدرعاملی و براساس داستان زندگی پدرام تجریشی جلوی دوربین ببرد.
— سینمای ما

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: