UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

بلاتکلیفی ۱۵۰۰ کارگر پس از آتش‌سوزی عظیم در کارخانه گلناز

بلاتکلیفی ۱۵۰۰ کارگر پس از آتش‌سوزی عظیم در کارخانه گلناز
نماینده کارگران اعلام کرد:

بلاتکلیفی ۱۵۰۰ کارگر پس از آتش‌سوزی عظیم در کارخانه گلناز
92984-212
«در صورت غیر فعال شدن خطوط تولید، تنها در بخش تولید روغن نباتی این کارخانه حدود ۷۰۰ نفر از کارگران بیکار خواهند شد.
کارگران نگران از دست دادن شغل‌شان هستند.»

نماینده کارگران کارخانه روغن نباتی گلناز از بلاتکلیفی ۱۵۰۰ کارگر شاغل در این کارخانه در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده در این واحد تولیدی خبر داد.

«عباس انجام شعاع» رئیس شورای اسلامی کار کارخانه روغن نباتی گلناز در تشریح جزئیات آتش سوزی روز گذشته این کارخانه، به ایلنا گفت: با توجه به اینکه در جریان آتش سوزی کارخانه که از ساعت دو بعد از ظهر روز گذشته تا دو بامداد امروز (هفتم مرداد) بخشهای زیادی از کارخانه همانند انبارهای فنی، مواد و پلاستیک، واحد تولید بطری، واحد تصفیه آب معدنی، کارگاهای برق و فنی، قسمتهایی از واحد تزریق پلاستیک و کلیه مواد خام اولیه دچار سوختگی کامل شده است، تولید در این کارخانه به طور موقت تعطیل شده است.

او با اشاره به اینکه کارگران از ادامه همکاری با این کارخانه اطمینان ندارند، افزود: در صورت غیر فعال شدن خطوط تولید، تنها در بخش تولید روغن نباتی این کارخانه حدود ۷۰۰ نفر از کارگران بیکار خواهند شد.

این کارگر کارخانه روغن نباتی گلناز اضافه کرد: در این کارخانه خطوط تولیدی دیگری همچون آب معدنی نیز وجود دارد، که در صورت ایجاد مشکل در خطوط تولید کارگران بیشتری بیکار خواهند شد.

این فعال کارگری با بیان اینکه کارگران نگران از دست دادن شغل‌شان هستند گفت: به گفته مدیر عامل از فردا همه کارگران قرار است در شیفت‌های کاری خود برای انجام نظافت واحیای کارخانه حاضر شوند.
او اضافه کرد: در جریان این آتش سوزی چند نفر از کارگران که در تلاش بودند آتش سوزی کارخانه را مهار کنند دچار سوختگی سطحی شدند و خوشبختانه این حادثه خسارات جانی دیگری نداشته است.
این کارگر در خاتمه گفت: همچنین در جریان این آتش سوزی سه هزار تن مواد اولیه روغن نباتی بطور کامل از بین رفته است.

[چکیده]

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: