UA-28790306-1
تبلیغات

صفحه را انتخاب کنید

بی‌خبری از وضعیت محمد نوری‌زاد زندانی سیاسی در پی تزریق آمپول مشکوک

بی‌خبری از وضعیت محمد نوری‌زاد زندانی سیاسی در پی تزریق آمپول مشکوک

ابراز نگرانی خانواده محمد نوری‌زاد و بی‌خبری از وضعیت این زندانی سیاسی در پی تزریق آمپول مشکوک 

 

فاطمه ملکی، همسر محمد نوری‌زاد، زندانی سیاسی، با اعلام بی‌خبری از وضعیت محمد نوری‌زاد، نسبت به وضعیت سلامتی وی ابراز نگرانی شدید نمود. خانواده محمد نوری‌زاد، از زمان تزریق یک آمپول نامعلوم و مشکوک، تاکنون هیچگونه دیداری با این زندانی سیاسی نداشته‌اند. 

فاطمه ملکی، همسر محمد نوری‌زاد، در گفتگو با بخش فارسی رادیو بین‌المللی فرانسه، ضمن ابراز نگرانی شدید نسبت به وضعیت جسمانی محمد نوری‌زاد، گفت: خانواده آقای نوری‌زاد، از هفته گذشته نون هیچگونه دیداری با محمد نوری‌زاد نداشته‌اند که همین موضوع موجب نگرانی‌های بیشتر خانواده درباره شرایط جسمانی این زندانی سیاسی شده است. 

فاطمه ملکی، در این گفتگو با اشاره به تزریق مشکوک به محمد نوری‌زاد در روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین، گفت: محمد نوری‌زاد، که از حدود ۴۰ روز قبل در اعتصاب غذا و دارو به سر می‌برد، به دلیل فشارهای وارده به شدت ضعیف شده و دچار بیهوشی‌های مکرر شده است و در پی بیهوشی در روز سه‌شنبه گذشته، این زندانی سیاسی به بیمارستان لقمان تهران منتقل شده است. 

خانم ملکی، با بیان اینکه خانواده آقای نوری‌زاد نیز از طریق نامه‌ای که روز چهارشنبه اول اردیبهشت از سوی محمد نوری‌زاد منتشر شده، در جریان این موضوع قرار گرفتند، می‌افزاید: پس از انتقال محمد نوری‌زاد به بیمارستان لقمان‌ تهران، زمانی که وی به هوش آمده است‌، متوجه شده که یک آمپول مشکوک به یک نقطه حساس بدنش به تعداد ۸ بار تزریق شده است. 

به گفته خانم ملکی، پس از اعتراض محمد نوری‌زاد، ماموران دست و پای این زندانی سیاسی را به تخت می‌بندند و وی دوباره بیهوش شده اما در نهایت در روز چهارشنبه اول اردیبهشت بار دیگر به زندان اوین منتقل می‌شود. 

 

محمد نوری‌زاد، پس از بازداشت، در زندان مشهد دوران حبس خود را سپری می‌کرد اما با تلاش‌های خانواده پس از یک سال به زندان نزدیک به محل اقامت خود، زندان اوین منتقل شد. 

آنگونه که محمد نوری‌زاد، در نامه روز چهارشنبه اول اردیبهشت آورده است، وی به منظور روشن شدن نوع آمپول و دلیل تزریق آن در بیمارستان لقمان، خواستار انتقال به پزشکی قانونی شده اما این خواسته وی از سوی مسئولان مورد توجه قرار نگرفته و به آن رسیدگی نشده است. 

فاطمه ملکی در ادامه، با اشاره به موارد درج شده در نامه محمد نوری‌زاد، افزود: محمد نوری‌زاد پس از اینکه با بی‌توجهی مقامات زندان درباره خواسته خود مواجه می‌شود، اقدام به اعتراض نموده و با عصای خود به شیشه‌های دفتر رئیس بند حمله کرده و اقدام به شکستن شیشه‌ها می‌کند. 

فاطمه ملکی، در پایان این گفتگو، با اشاره به بی‌خبری خانواده از وضعیت محمد نوری‌زاد از روز دوشنبه گذشته، نسبت به وضعیت جان و سلامتی وی ابراز نگرانی شدید نمود و تاکید کرد خانواده برای دیدار با محمد نوری‌زاد در روزهای پیش‌رو تلاش می‌کنند. 

  منبع: رادیو فرانسه  

 

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها
تبلیغات

آگهی‌های اجاره خانه:

آگهی‌های تجاری:

ویدیوی تبلیفاتی صرافی عطار:

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: