UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

تجاوز مأمورین اطلاعات به مهدیس میرقوامی، باعث خودکشی او شد

تجاوز مأمورین اطلاعات به مهدیس میرقوامی، باعث خودکشی او شد

مروفایتی: مهندس مهدیس میر قوامی بلافاصله بعد از بیرون آمدن از بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات کرماشان، به گفته‌ی یک منبع “به دلیل تجاوز ماموران اطلاعاتی به وی” به زندگی خود پایان داد.

مهدیس میرقوامی روز سه‌شنبه ۵ بهمن به اداره‌ی اطلاعات احضار و به مدت دو روز در این اداره در بازداشت بود، که بلافاصله بعد از بیرون آمدن از بازداشگاه اقدام به خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داده است.

وبسایت هنگاو نیز ضمن انتشار این گزارش اعلام کرده است که این مهندس جوان با استفاده از قرص برنج اقدام به خودکشی کرده، که بعد از مدت کمی جانش را از دست داده است.

همزمان با خودکشی مهندس مهدیس میرقوامی نیروهای اطلاعاتی خانواده‌ی وی را مورد تهدید جدی قرار داده بودند، که از اعلام خبر خودکشی فرزندشان خودداری کنند، که به دلیل تهدیدات وزارت اطلاعات این خبر رسانه‌ای نشده بود.

پیشتر نیز حنانه «شلیر» فرهادی دارای مدرک لیسانس و از اهالی کرماشان که به مدت ۴ ماه در بازداشت نیروهای اطلاعاتی بود، بلافاصله بعد از آزادی از بازداشتگاه اطلاعات کرماشان به زندگی خود پایان داد.

در رابطه با اینکه مأمورین وزارت اطلاعات رژیم ایران به منظور اعتراف‌گیری از متهمین به تجاوز و تهدید به تجاوز متوصل می‌شوند، تاکنون ده‌ها گزارش از رسانه‌‌ها و منابع حقوق بشری منتشر شده است.

انتظار می‌رود انتشار خبر تجاوز مأمورین وزارت اطلاعات به این مهندس جوان کرماشانی، واکنش تند فعالان مدنی و مدافعین حقوق زنان را در پی داشته باشد.

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: