UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

طوفان توییتری ​در دفاع از نسرین ستوده وکیل مدافع دختران خیابان انقلاب

طوفان توییتری ​در دفاع از نسرین ستوده وکیل مدافع دختران خیابان انقلاب

آنچه در پی می‌خوانید اطلاعیه‌ای است که توسط جمعی از دوستان نسرین ستوده به عنوان شیوه‌ای برای آزادی این وکیل شجاع دختران خیابان انقلاب صادر شده‌است. بخوانیم:

روز چهارشنبه ساعت ۲۰.۳۰ به وقت ایران در شبکه‌های اجتماعی و در دفاع از وکیل‌مان نسرین ستوده، در طوفان توییتری شرکت می کنیم. زیرا:

–      زیرا نسرین ستوده شجاعانه از حقوق ما دفاع کرده است.
–      نسرین ستوده شجاعانه از دختران خیابان انقلاب که به حجاب اجباری معترض‌اند در دادگاه‌ها دفاع کرده است و اینک هزینه این دفاع را در زندان می‌پردازد.
–      نسرین ستوده به وکلای انتصابی قوه قضاپیه در دفاع از متهمان سیاسی و امنیتی اعتراض کرده است. او انتخاب ​آزادانه ​وکیل را حق شهروندان و انتخاب موکل را حق وکلا می‌داند و دخالت قوه قضا​ییه​ در این امر را شکستن حریم​ آزادی شهروندان می‌داند.
–       از نسرین ستوده حمایت می کنیم زیرا نمی‌خواهیم به بدعهدی متهم شویم. تاریخ کشورمان به یاد خواهد داشت که مردم، مدافعان واقعی حقوقشان را تنها نگذاشته‌اند.

توجه کنیم:

برای دیده شدن خبر نسرین ستوده همه ما باید در یک روز و یک زمان پیام‌هایمان را منتشر کنیم تا در انبوه توییت‌های فوتبال و اخبار دیگر، نام و هشتگ # FREENASRIN در خبرها، داغ و به اصطلاح ترند شود.
۱- در روز چهارشنبه راس ساعت ۲۰.۳۰ به وقت ایران فرستادن توییت‌ها را شروع می‌کنیم!
۲- استفاده از یک هشتگ مشخص و نه هشتگ‌های از پیش استفاده شده یا متفاوت، کمک می‌کند تا خبر داغ شود. لطفا روز چهارشنبه همه از هشتگ # FREENASRIN استفاده کنیم.
۳-اگر هر نفر از دوستانش دعوت کند تا به این طوفان بپیوندد، به معنی این است که کمک کرده است تا خبر وضعیت نسرین ستوده در بین خبرهای داغ دنیا دست به دست بچرخد و در رسانه‌ها و سیاستمداران به چشم بیاید. یادمان باشد او نسرین ستوده است و ما در روزهای سخت پیش رو او را در کنارمان نیاز داریم!
۴- ساعت قرار به وقت سایر کشورها :
اروپای مرکزی: ساعت ۱۸.۰۰
لندن: ۱۷.۰۰
امریکای شمالی به وقت شرق امریکا و کانادا: ۱۲ ظهر.

​با احترام؛
جمعی از دوستان نسرین ستوده ​

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: