UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

راهیابی حسین فرامرزی به‌عنوان اولین وکیل کانادایی به کلوب افتخاری «وکلای طراز اول» آمریکای شمالی

راهیابی حسین فرامرزی به‌عنوان اولین وکیل کانادایی به کلوب افتخاری «وکلای طراز اول» آمریکای شمالی

حسین فرامرزی، وکیل ساکن ونکوور کانادا، به عنوان اولین وکیل کانادایی به کلوب افتخاری وکلای طراز اولآمریکای شمالی راه یافت.

شهرگان: کلوب وکلای طراز اول (Distinguished Justice Advocates) از وکلای برجسته و برتر کشورهای آمریکای شمالی قدردانی و تقدیر مینماید. کمتر از یک درصد از وکلای آمریکای شمالی عضو این کلوب هستند.

حسین فرامرزی

حسین فرامرزی

حسین فرامرزی در سال ۲۰۱۵ نیز به عنوان اولین وکیل فارسی زبان کانادایی به کلوب افتخاری وکلای میلیون دلاریراه یافت. کلوب وکلای میلیون دلاری از وکلای برجسته و برتر کشورهای کانادا و آمریکا که حداقل در یکی‌ از پرونده‌های خود بیش از یک میلیون دلار غرامت برای موکلین خود دریافت نموده‌اند تقدیر می‌نماید.

حسین فرامرزی رشته حقوق (Juris Doctor of Law) را در دانشگاه بریتیش کلمبیا – کشور کانادا – به پایان رساند. حسین فرامرزی قبل از تحصیل در رشتهٔ حقوق، لیسانس خود را در رشتهٔ مهندسی‌ پزشکی‌ (Biomedical Engineering) در ایران دریافت نمود و سپس تحصیلات خود را در رشتهٔ فوق لیسانس مغز و اعصاب (Neuroscience) در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا ادامه داد.

افتخارات حسین فرامرزی شامل موفقیت در یکی‌ از طولانی‌‌ترین پرونده‌های حقوقی تاریخ ایالت بریتیش کلمبیا است که بیش از ۳۰ سال در دادگاه‌های کانادا در جریان بود (Kakavelakis v. Boutsakis). همچنین، حسین فرامرزی در پرونده Morrissey et. al. v. Seair et. al توانست بیش از ۱.۵ میلیون دلار غرامت برای موکلین خود دریافت نماید.

برای اطلاعات بیشتر از وب سایت کلوب افتخاری وکلای طراز اول بازدید نمائید:

https://distinguishedjusticeadvocates.com/listing/attorney-hossein-faramarzi/

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: