UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

رکورد جدید فروش خانه در ونکوور ماه جون ۲۰۱۵

رکورد جدید فروش خانه در ونکوور ماه جون ۲۰۱۵

فروزان ستوده

فروزان ستوده

محتویات این مقاله ترجمه آمار و نظرات رسمى «ریل استیت بورد» ونکوور است.

میزان فروش ملک در ماه جون سال جاری دارای بالاترین رکورد در ماه‌هاى مشابه سال‌هاى اخیر و همچنین دومین رکورد ماهیانه در طى سال‌هاى گذشته بوده است.

تابستان ونکوور با رکورد فروش ۴٣٧۵خانه در ماه جون، پشت سر گذاشته شد. فشار خریداران موجب افزایش ممتد قیمت شده است . آمار نشان می‌دهد که فروش ماه جون به میزان ٢٨/۴٪ افزایش نسبت به همین ماه در سال ٢٠١۴ داشته است و نسبت به ماه مى ٢٠١۵ افزایشى معادل ٧/٩٪ را نشان می‌دهد.

آمار فروش ماه قبل٢٩/١٪ بالاتر از میانگین ١٠ سال اخیر بوده است.

تقاضا براى خرید خانه (هاوس) در سرتاسر ونکوور در حال افزایش است و دارسى مک لوید مدیر ریل استیت بورد اعلام نمود که میزان فروش هاوس در ماه جون رکورد ده ساله اخیر در چنین ماهى را شکست.

شاخص بهاى مسکن در یک سال گذشته ١٠/٣٪ افزایش را نشان میدهد.

هم اکنون بازار مسکن  در نقطه بالایى از سیکل افزایش قیمت به سر می‌برد. چیزى مشابه سال‌هاى ٢٠٠٠. مک لوید اشاره کرد که به آسانى می‌توان دلیل این افزایش را مشخص کرد ولى واقعیت این است که عوامل مختلفى موجب افزایش قیمت گردیده است.

به اعتقاد مک لوید پایین بودن نرخ بهره، کاهش عرضه، افزایش جمعیت، شرایط اقتصادى کانادا موجب افزایش تقاضا نسبت به سال‌هاى قبل در این منطقه‌ی بى‌نظیر کره زمین گردیده است.

نسبت فروش به لیست‌های فعال در ماه جون (تقاضا / عرضه) ٣۵/٩٪ است که بالاترین رقم از سال ٢٠٠۶ می‌باشد ( رونق معاملات بالاتر از ماقبل بحران جهانى ٢٠٠٨). در واقع از هر سه خانه لیست شده یک خانه فروش می‌رود‌. هرگاه درصد یاد شده از ٢٠٪ فراتر برود، وضعیت در سمت بازار فروشنده است.

فروش هاوس در ماه جون ٢٠١۵ افرایشى معادل ٣١/٣٪نسبت به جون ٢٠١۴ و ٧۴/٢٪افزایش  نسبت به جون ٢٠١٣ را رقم زده است و پایه قیمت هاوس با ١۴/١٪ افزایش به میانگین ١،١٢٣،٩٠٠ دلار افزایش یافته است.

با فروش ١٧٧۴ آپارتمان در ماه جون افزایشى معادل ٣۵/۶٪نسبت به جون ٢٠١۴ و افزایشى معادل ۶۶/١٪ نسبت به جون ٢٠١٣ را شاهد هستیم و لذا پایه میانگین بهاى آپارتمان با ۵/٣٪ افزایش به ۴٠٠،٢٠٠دلار افزایش یافته است‌.

‌فروش تاون هاوس در ماه جون ٢٠١۵ افرایشى معادل ٧/١٪ نسبت به جون ٢٠١۴ و ۴۴/٣٪ افزایش نسبت به جون ٢٠١٣ را رقم زده و پایه قیمت تاون هاوس با ٧/١٪ افزایش به میانگین  ۵٠۶،٩٠٠ دلار افزایش یافته است.

توضیح اینکه ‌آمار ونکوور بزرگ شامل نواحى‌: ویسلر، سان شاین کوست، اسکوامیش، وست ونکوور، نورث ونکوور، ونکوور، برنابى، نیووست مینستر، ریچموند، پورت مودى، پورت کوکویتلام، کوکویتلام، پیت میدوس، میپل ریچ و دلتاى جنوبى هستند.

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

خانه | >> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: