UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

سربرآوردن ناگهانی دوتن از فعالان محیط زیست از پشت سر استفان هارپر در نشستی تجاری در ونکوور

سربرآوردن ناگهانی دوتن از فعالان محیط زیست از پشت سر استفان هارپر در نشستی تجاری در ونکوور

شیرین صوفی و شان دولین دوتن از فعالان محیط زیست ونکوور بطور ناگهانی سر از صحنه‌ای که استیفان هارپر برای یک جلسه پرسش و پاسخ تجاری نشسته‌بود، با در دست داشتن پلاکارد اعتراضی سردرآوردند و درست پشت صندلی او و مجری برنامه قرار گرفتند.

Activists-disrupt-Harper-event

 شهرگان: دو تن از فعالان محیط زیست و تغییرات آب و هوایی در ونکوور موفق شدند روز دوشنبه ۶ ژانویه در یک حرکت پنهانی و دور از چشم نیروی‌های امنیتی، خود را به پشت سر استیفن هارپر نخست وزیر کانادا که آماده صحبت در یک جلسه پرسش و پاسخ در انجمن تجاری ونکوور بود، برسانند.

«شیرین صوفی» و «شان دولین» به‌طور موفقیت‌آمیزی توانستند پشت سر استیفن هارپر ظاهر شوند و در برابر چشم‌های میهمانان ویژه و دوربین‌های تلویزیونی سراسری کانادا که این نشست را پوشش می‌دادند، با در دست داشتن پلاکاردهایی علیه سیاست دولت هارپر در ارتباط با تغییرات آب و هوایی انتقاد کنند.

دولین که پشت سر هارپر ایستاده‌بود، بر روی پلاکاردش نوشته شده بود: «هم‌اکنون عدالت برای تغییر آب و هوا».

Sean Devlin

شیرین صوفی پلاکاردی را در دست داشت که در اعتراض به نادیده‌گرفتن سیاست این حزب به تغییرات آب و هوایی بود. متن نوشته شده که بر روی آن خط خورده بود چنین بود: «محافظه‌کاران تغییرات آب و هوایی را جدی می‌گیرند!»

شیرین صوفی در جایی میان استیفان هارپر نخست وزیر و ایان بلاک مدیر انجمن تجاری قرار گرفته‌بود و این در حالی بود که بلاک داشت هارپر را معرفی می‌کرد.

وقتی نیروهای‌ امنیتی این دو فعال معترض را گرفته و به بیرون از صحنه هول می‌دادند، هارپر و بلاک خونسرد سرجایشان نشسته بودند.

DPBall-Harper-VBOT-protest

هارپر پس از این اتفاق با نوشیدن جرعه‌ای آب گفت:«بدون این اتفاق، اینجا استان بریتیش کلمبیا نمی‌شود». جمع نمایندگان تجاری در این نشست، این حرف هارپر را در حالی که ماموران امنیتی این دو فعال محیط زیست را به بیرون می‌کشاندند، با خنده تحسین کردند.

کیم کامپل نخست وزیر پیشین همراه با جیمز مور وزیر صنایع و نیز تعدادی از نمایندگان پارلمان حزب محافظه کار از مناطق مختلف در این نشست حضور داشتند.

[تنظیم خبر از گزارش هافینگتن پست]

[vsw id=”‎۵lOEsV9S5t8‎” source=”vimeo” width=”425″ height=”344″ autoplay=”no”]

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: