UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

واکنش شدید سلحشوربه پیام تبریک دخترش به اصغر فرهادی

واکنش شدید سلحشوربه پیام تبریک دخترش به اصغر فرهادی

پس از پیام تبریک باران سلحشور به اصغر فرهادی به خاطر دریافت جایزه اسکار، اوج نیوز سایت وابسته به اصولگرا با فرج الله سلحشور پدر باران، گقت و گوی کوتاهی انجام داده‌است.

فرج الله سلحشور در این گفت و گو اذعان داشت: دختر من نیز مانند برخی اعضای سینمای ایران ،هالیوود و اسکار برایش مانند یک بت می ماند.

این  گفتگو را در زیر می خوانید:

دختر شما نیز با پیامی افتخار آفرینی فرهادی را تبریک گفت،آیا شما از این اقدام با خبر هستید؟

بله در جریان این تبریک هستم.

این حرکت را تایید می کنید؟

خیر بنده به هیچ عنوان این اقدام فرزندم را تایید نمی کنم واز این کار متاثر هستم  واعتقاد دارم وی مانند سینماگرانی که هالیوود برای آنها تبدیل به بت شده است ،او نیز به این درد و مشکل دچار شده است وبرای همین باید دنبال چاره بگردم.

پس با این اوصاف شما برای آزادی فکر ارزش قائل هستید وبه نظر وی احترام می گذارید؟

خیر،بنده برای هر فکر وآزادی فکری ارزش قائل نیستم و من فقط برای آزادی های فکری که دارای ارزش باشند ودر راستای انقلاب و دین قرار داده شده باشند ارزش قائل هستم و به نظر بنده نام واصطلاح آزادی فکر فقط در ظاهر قشنگ است.

با این رویکردی که دختر شما نشان داده است به نظر می رسد ضدیت شدید فکری ما بین شما و دخترتان باشد وایشان طرفدار تجلیل از فرهادی واحتمالا شما مانند همیشه مخالف تجلیل از وی باشید. نظر شما درباره بازگشت وتجلیل از فرهادی چگونه است؟

بنده نظر خود را زمان گلدن گلوب دادم ولی یک سئوال دارم که چرا اصغر فرهادی مانند ورزشکاران ودیگر مردم هنگامی که نام رژیم صهیونیستی در میدان رقابتی و دیگر میادین به زبان آمد صحنه را ترک نکرد  وانصراف نداد؟آیا این نشان از حمایت وی از اسرائیل نیست؟به نظر بنده وی اصلا نباید اجازه می داد فیلمش در اسکار حضور یابد چون تمام سینمای هالیوود و اسکارمتعلق به رژیم صهیونیستی است.

اگر اسکار متعلق به رژیم صهیونیستی است چه دلیلی داشت که یک ایرانی را برنده اعلام کنند در حالی که نماینده خود آنها در بین نامزد ها حضور داشت؟

سئوال به جا ودقیقی است،شما و مردم فکر می کنید اسرائیل وآمریکا عاشق ما هستند و مواضعشان نسبت به ما تغییر کرده است که ما را برنده اعلام کرده اند؟اگر جوابتان به این سئوال مثبت است بسیار ساده هستید.

این سئوال باقی می ماند که دلیل این که اسکار وهالیوود در بین مردم وسینمایی‌های سرتاسر دنیا از جمله کشور عزیزمان از اهمیت وارزش بالایی قرار دارد چیست؟

شما به این مطلبی که من می گویم خوب دقت کنید، از یک مومن سئوال می کنند که چرا عمل صالح انجام می دهی واو در جواب می گوید: عمل صالح انجام می دهم  تا به خدا نزدیک تر شوم ودرک و مقام قرب الهی خود را نزد خدا افزون کنم ولی اگر از یک سینماگر سئوال کنی که چرا فیلم می سازی در جواب می گوید: فیلم می سازم  برای رسیدن به قرب عند آمریکا و اخذ جایزه در آن ، اگر بخواهم کلی تر بگویم این است آمریکا معبد سینمایی های جهان از جمله ایران است  ومعاد این جامعه سینمایی جایزه گرفتن در اسکار است.

 

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: