UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

طرح دو فوریتی مجلس برای قطع خرید از شرکت سامسونگ

طرح دو فوریتی مجلس برای قطع خرید از شرکت سامسونگ

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ایران گفته طرحی دوفوریتی برای قطع خرید از شرکت سامسونگ به مجلس ارائه شده است. وی گفته این شرکت برای نزدیک‌تر شدن به اسرائیل باید رابطه پرسود تجاری‌اش با ایران را فراموش کند.

در پی پخش آگهی شرکت سامسونگ به زبان عبری از یک شبکه تلویزیون کابلی در اسرائیل، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از طرح دو فوریتی مجلس برای قطع خرید ایران از این شرکت کره‌ای خبر داد.

در این تیزر تبلیغاتی، سه شخصیت معروف یک شوی پرطرفدار تلویزیونی که هرسه مرد هستند اما لباس زنانه پوشیده ‌و حجاب دارند در نزدیکی جایی که شبیه تاسیسات اتمی ایران بازسازی شده مامور موساد را می‌بینند که در حال بازی با یک تبلت سامسونگ است.

مامور موساد قابلیت‌های تبلت را برای سه فردتوضیح می‌دهد. در میان توضیحات مامور موساد، یکی از آن سه نفر دگمه‌ای را روی تبلت فشار می‌دهد و ناگهان پشت سر آن‌ها انفجاری روی می‌دهد. بلافاصله بعد از انفجار یکی از آنها می‌گوید: «چی؟ یک انفجار مشکوک دیگر در ایران؟».

به گزارش پرس تی‌وی، نماینده مجلس ایران این تیزر تبلیغاتی را یک آگهی توهین آمیز خوانده که در آن ایران به عنوان یک جامعه عقب‌مانده نشان داده شده است. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین گفته در این آگهی، اسرائیل یک کشور پرقدرت نشان داده شده که می‌تواند به راحتی تاسیسات اتمی ایران را از بین ببرد.

ارسلان فتحی‌پور به پرس‌تی‌وی گفته: «شرکت سامسونگ برای نزدیک‌تر شدن به اسرائیل باید مبادلات عظیم تجاری خود با ایران را فراموش کند». وی همچنین تاکید کرده که عذرخواهی شرکت ساموسنگ از ایران هرچند لازم است اما کافی نیست.

به گزارش روزنامه اسرائیلی "هاآرتص" شرکت سامسونگ در پاسخ به شکایت ایران گفته این آگهی تلویزیونی توسط شاخه اسرائیل این شرکت تهیه شده است. نماینده شرکت سامسونگ در تهران نیز گفته این تیزر تبلیغاتی هیچ ربطی به شرکت سامسونگ ندارد بلکه تولید شبکه تلویزیونی کابلی "هات" است.

[دویچه وله]

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: