UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

عاطفه جدیدیان زنی که در مرکز شهر میپل ریچ گم شده است

عاطفه جدیدیان زنی که در مرکز شهر میپل ریچ گم شده است

به‌گزارش شهرگان به نقل از روزنامه محلی میپل ریچ؛ پلیس شهر میپل ریچ برای یافتن عاطفه جدیدیان ۴۰ ساله، با قدی ۱۶۳ سانتی‌متر و وزن ۶۲ کیلوگرم از عموم مردم کمک خواسته‌است.

جدیدیان روز چهارشنبه، ۱۹ فوریه، حدود ساعت ۴ بعدازظهر در حالیکه از محل کار خود در نزدیکی بلوک ۲۲۸۰۰ بزرگراه لوهید در Maple Ridge خارج می‌شد، دیده شده‌است.

عاطفه جدیدیان تاکنون با هیچ‌یک از خانواده یا دوستان خود در تماس نبوده و همانطور که انتظار می‌رفت روز پنجشنبه ۲۰ فوریه نیز، در محل کار خود دیده نشد.

 پلیس سلطنتی شهر میپل ریچ  روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت: “حاضر نشدن عاطفه جدیدیان در محل کار خود به‌دور از رفتار و شخصبت اوست.”

جدیدیان وسیله نقلیه مزدا اسپورت مدل CX-5  با شماره پلاک FX8 24X را در اختیار دارد.

آخرین بار وی با ژاکت پفی کلاه‌دار به رنگ خاکستری روشن، شلوار تیره، پیراهن راه راه آبی روشن و چکمه‌های قهوه‌ای تیره دیده شد.

از سویی نیز در صفحه توئیتر کیرگ تاکوچی گزارشگر نشریه جورجیا استریت آمده‌است:

امروز (۲۴فوریه)، پلیس سلطنتی کانادا شعبه میپل ریچ اظهار داشت که محل وسیله نقلیه مزدا اسپورت مدل CX-5  او شناسایی شده است. همچنین، بررسی‌ و مشاهده ویدیوی مراقبت و نظارت در منطقه بین خیابان ۲۴۰ و دیودنی ترانک در میپل ریچ نشان می‌دهد که او با یک کلاه سبز بی‌لبه، یک ژاکت پفی کلاه‌دار خاکستری، شلوار تیره و کفش سیاه در حال راه رفتن در یک پارکینگ اتومبیل تجاری است و یک کیف شابلوطی روی شانه خود دارد و در دست دیگر یک کیف سیاه را حمل می‌کند.

سخنگوی پلیس سلطنتی میپل ریچ جولی کلاسنر به نشریه جورجیا استریت گفت عکسی که از ویدیوی نظارت و مراقبت گرفته‌شده مربوط به روز چهارشنبه ۱۹ فوریه است در حالیکه محل خودرو او در روز شنبه ۲۲ فوریه شناسایی شده‌است.

پلیس میپل ریچ عاطفه جدیدیان را خاورمیانه‌ای، ۴۰ ساله با موهای قهوه‌ای بلند تا روی شانه و چشم‌های قهوه‌ای توصیف کرده و از مردم درخواست کرده‌است تا چنانچه اطلاعاتی از محل سکونت وی دارند با پلیس سلطنتی کانادا شعبه میپل ریچ به شماره تلفن: ۶۲۵۱-۴۶۳-۶۰۴ تماس بگیرید.

و چنانچه می خواهند هویت‌شان مشخص نشود به صورت ناشناس با شماره تلفن ۸۴۷۷-۲۲۲-۸۰۰-۱ تماس بگیرید و یا از طریق آنلاین به وبسایت www.solvecrime.ca مراجعه و پیام بگذارید.

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: