UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

فرهاد صوفی فعال حقوق بشر مدال افتخار شهروندی نمونه در کانادا را به زنان ایران تقدیم کرد

شهرگان: فرهاد صوفی ایرانی تبار نیکوکار و فعال حقوق بشر مدال افتخار شهروندی نمونه استان بریتیش کلمبیا – کانادا را دریافت نمود و آن را به زنان ایران تقدیم کرد. او یادآور شد زنان ایران که برای عدالت و برابری مبارزه می‌کنند، استحقاق آن را دارند تا به زندگی با کیفیت دست یابند.

فرهادصوفی – ریک گلوماک (سمت چپ)

فرهاد صوفی به همراه هفت تن دیگر به دریافت مدال شهروندی نمونه استان بریتیش کلمبیا نایل آمدند و طی مراسمی در روز یکشنبه ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ در محل آرت گالری ونکوور جوایز خود را دریافت کردند. فرهاد صوفی ایرانی تبار ساکن این استان جایزه خود را از دست ریگ گلوماک نماینده پارلمانی استان بریتیش کلمبیا دریافت کرد. در این مراسم  شهردار محل سکونت او پورت مودی و تنی چند از شخصیت‌های زن و مرد دولتی نیز حضور داشتند.

ریگ گلوماک نماینده مجلس استان، پیش از اهدای جایزه به وی به معرفی او پرداخت و گفت: « فرهاد صوفی، خودش و همه امکاناتی را که در اختیار داشت، برای خدمت به جامعه استانی این کشور به‌کار بست. او گفت دوره کاری ما پس از مدتی به پایان می‌رسد اما فرهاد صوفی مدت زمان طولانی است که این خدمات را به جامعه ارایه می‌دهد.» گلوماک در ادامه گفت: «فرهاد صوفی بیش از ۴۵ سال است که عضو فعال سازمان عفو بین‌الملل است و به پناهدگانی که از سراسر دنیا به کانادا آمده‌اند، کمک کرده از جمله به یک مادر با سه فرزندش که در ماه ژوئن سال گذشته به دلیل جنگ در اکراین به کانادا پناهنده شده‌بودند. فرهاد صوفی به مدت ۶ ماه امکانات اولیه زندگی آن‌ها را برایشان فراهم آورد.»
گزارش تصویری تلویزیون پرواز را از این مراسم در زیر می‌بینید:

 

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: