UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

مجموعه داستان «فاطمه اختصاری» توسط انتشارات (H&S) منتشر شد.

مجموعه داستان «فاطمه اختصاری» توسط انتشارات (H&S) منتشر شد.

شهرگان: مجموعه داستان کوتاه «شنا کردن در حوضچه‌ی اسید» نوشته همکار ما «فاطمه اختصاری» توسط انتشارات (H&S) منتشر شد. اختصاری یکی از داستان‌های این مجموعه را در اختیار شهروند بی‌سی و سایت شهرگان قرار‌داده‌است که نسخه آنلاین آن را در بخش ادبیات وبسایت شهرگان می‌خوانید.

فاطمه اختصاری در یادداشتی کوتاه انتشار کتاب‌اش در خارج از ایران را چنین شرح داده‌است:

فاطمه اختصاری

«بالاخره بعداز چندین و چند سال انتظار اولین مجموعه‌ی داستانم به چاپ رسید…

مجموعه‌ی «شنا کردن در حوضچه ی اسید» شامل ۱۷ داستان کوتاه در فضاهای مختلف است که اکثر آنها در دهه‌ی هشتاد نوشته شده است. شاید اگر حمله‌ی سپاه به منزلم و از بین بردن تمامی اشعار، داستان‌ها و چند فیلم کوتاهی که ساخته بودم نبود؛ هیچ وقت اینقدر برای چاپ آنها مصمّم نمی‌شدم. امّا الان خوشحالم که می توانم دوباره با چاپ مجموعه‌ای در کنار شما باشم حتی اگر خودم از شما هزاران کیلومتر دورتر باشم. مگر چیزی به جز هنر و ادبیات ما را به هم وصل می کند؟!

این مجموعه‌ی ۸۸ صفحه‌ای که مزیّن به تصویرسازی‌های زیبای دوست خوبم «فرشته موسوی» (مسافر) است، انتشارات «اچ اند اس» به چاپ رسانده و برای دوستان «خارج از کشور» در سایت این نشر، با قیمت ۱۱ یورو (نسخه ی چاپی) و ۶ یورو (نسخه‌ی الکترونیک) قابل خریداری است:

http://www.hands.media/books/?book=swimming-in-the-acid-pool

 متاسفانه هیچکدام از فروشگاه‌های ارائه دهنده‌ی کتاب، قادر به ارسال کتاب به مقصد ایران نیستند. اما نشر «اچ اند اس» می‌تواند نسخه‌ی الکترونیک محافظت شده‌ی کتاب را به مخاطبین ساکن ایران ارائه کند. تمامی علاقمندان «داخل کشور» می‌توانند مبلغ ۵۰۰۰ تومان به حساب یک موسسه‌ی خیریه‌ی غیردولتی واریز و عکس فیش پرداختی را به آدرس [email protected] ارسال کنند. نسخه‌ی الکترونیک کتاب از طریق همان ایمیل در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت. (در ایمیل حتما ذکر کنید که مبلغ پرداخت شده برای دریافت کتاب «شنا کردن در حوضچه‌ی اسید» است. حتما از جی میل استفاده کنید. و به همان تعداد کتاب که سفارش داده‌اید آدرس جی‌میل در اختیار انتشارات قرار دهید)

 از دوستان و مخاطبان و همراهان همیشگی‌ام خواهشمندم حالا که نشریات حکومتی به بایکوت خبرهای فرهنگی من و دوستان دیگر دست زده‌اند و نشریات و خبرگزاری‌های مستقل داخلی هم بنا به هر دلیلی علاقه‌ای به بازتاب فعالیت‌های شاعران تبعیدی ندارند، رسانه‌ی ما باشید. و یادتان باشد که خرید کتاب (مخصوصاً در داخل کشور) یک بازی برد-برد است. هم کمک به محرومان واقعی جامعه و هم خرید یک محصول فرهنگی.

 کسی که به یاد شما نفس می کشد

فاطمه اختصاری»

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: