UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

حمایت روحانی سرشناس محمدرضا زائری از ورود بانوان به ورزشگاه

حمایت روحانی سرشناس محمدرضا زائری از ورود بانوان به ورزشگاه

حجه‌الاسلام محمدرضا زائری با انتشار پستی درباره عکس ورود دختران پرسپولیسی به ورزشگاه به صف حامیان حل مشکل ورود دختران به استادیوم ها پیوست.

 

به گزارش شهزگان به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، حجه الاسلام زائری کارشناس مذهبی بسیاری از برنامه های تلویزیونی و از چهره های سرشناس رسانه ای و مذهبی کشور در اینستاگرامش از چالش بی دلیل برای ورود بانوان به ورزشگاه ها و صحنه هایی که چندین دختر موج نو با پوشیدن و آرایش پسرانه برای نیروهای زحمتکش انتظامی ایجاد کرده اند نوشت و از مسئولان خواست با کمی صبر بیشتر ، این چالش را حل کنند. در این یادداشت می خوانید:

از روزگار پرافتخار حماسه سازانی که الگوی جهان بودند رسیده ایم به بازی موش و گربه میان چهارتا دختر عشق فوتبال با هیمنه و اقتدار نیروی انتظامی کشور!

متأسفم و شرمسار که شهروند کشور و جامعه ای هستم که دغدغه و مسأله و چالش و درگیری بزرگانش به جای مسایل کلان و بحران های اساسی شده است مسایلی حاشیه ای و کم اهمیت!

و کسی هم با خودش فکر نمی کند که ورزشگاه رفتن دختری که از اصفهان آمده تهران و قاتی هزاران پسر شده به این شکل نامطلوب است یا حضور رسمی اش به صورت مجزا و حساب شده و محترم؟

کاش کسانیکه رگ گردنشان برای این قضیه بیرون می زند، واقع بینانه نگاه کنند و بگویند این که وقتی این دختر در آن صف های شلوغ و جمعیت فشرده مثلا به دستشویی مردانه برود غیراخلاقی تر است یا این که به صورت جداگانه و تفکیک شده در ورزشگاهی که برای حضور بانوان مناسب سازی شده حضور یابد؟

 در میان این همه بحران و مسأله و مشکل که زندگی آینده همه ما را تهدید می‌کند و تمامیت جامعه‌مان را به چالش می‌کشد، مسأله‌مان شده موضوع کنسرت‌های موسیقی و جلوگیری از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و …

وقتی که انرژی و توان مدیران انتظامی و قضایی به جای آن که صرف امنیت و دادگری شود، بر دستگیری و تعقیب چهارتا جوان متمرکز می گردد، و حواسشان نیست که اگر تا چند سال دیگر بحران بی هویتی و لاقیدی ریشه نسل آینده ما را نکنده باشد، بحران آب به تنهایی همه ما را نابود خواهد کرد!

آن وقت در میان این همه بحران و مسأله و مشکل که زندگی آینده همه ما را تهدید می کند و تمامیت جامعه مان را به چالش می کشد، مسأله مان شده موضوع کنسرت های موسیقی و جلوگیری از حضور بانوان در ورزشگاهها و …

من اگر فرمانده نیروی انتظامی بودم به جای مصاحبه و سخنرانی می نشستم فکر می کردم ببینم چه کسانی و چگونه دارند سرم را به گشت ارشاد و کنترل ورزشگاهها گرم می کنند؟ توضیح: من نه اهل استادیوم رفتن هستم و نه می خواهم رأی برای انتخابات جمع کنم! اگر از حضور بانوان در ورزشگاهها دفاع می کنم به خاطر ملاحظه واقعیت و محاسبه هزینه و فایده است…

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: