UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

هندوانه خوری تهدیدی علیه نظام است

هندوانه خوری تهدیدی علیه نظام است
آب‌بازی و شیشه پاکنی و حالا هندوانه خوری تهدیدی علیه نظام است
سایت محافظه‌کار «الف» قرار‌های فیس بوکی «آب‌بازی»٬ «خزبازی» و «هندوانه‌خوری» را «دسیسه فرهنگی» و «تهدیدی» علیه جمهوری اسلامی دانست
این سایت روز سه‌شنبه (۲۵ مرداد) نوشته که دشمنان جمهوری اسلامی در خصوص واکنش‌های نظام به این قرار‌های اجتماعی «سرمایه‌گذاری» کرده‌اند.
«الف» با انتقاد از نحوه برخورد و پوشش خبری این قرار‌های فیس‌بوکی، از سوی محافظه‌کاران نوشته که مقام‌های جمهوری اسلامی برای مقابله با چنین قرار‌هایی باید چاره‌ای بیندیشند.
این سایت افزوده که برخورد‌های «چکشی» با این قرار‌ها٬ «انگیزه‌های تشکیل چنین حرکاتی را سیاسی و سیاسی‌تر خواهد کرد.«
این سایت محافظه‌کار در عین حال اضافه کرده است: ‌ «از آنجا که اغلب جوانان شرکت کننده در مراسم اخیر، هیچ کمبود تفریحی نداشته‌اند، مماشات با آن‌ها نیز در جهت دسیسه فرهنگی دشمن خواهد بود.»
سایت «الف» در ادامه به شهرداری تهران٬ پلیس و صدا و سیما پیشنهاد کرده با برگزاری «کنترل شده» مراسم‌هایی مشابه نشان دهند که «نظام جمهوری اسلامی مخالف تفریح سالم و شرعی نیست
قرار‌های فیس‌بوکی و اجتماعی جوانان در تهران و برخی شهر‌های ایران در هفته‌های اخیر با نگرانی محافظه‌کاران مواجه شده است.
چندی پیش پلیس امنیت تهران گروهی از جوانان که دو قرار فیس‌بوکی «آب‌بازی» و «خزبازی» در تهران را ترتیب داده بودند، بازداشت کرد و «اعترافات» برخی از آن‌ها در تلویزیون پخش شد.
در برخی شهر‌های دیگر نیز پلیس اقدام به بازداشت افرادی کرد که قصد داشته‌اند مراسم مشابهی برگزار کنند.
مقام‌های جمهوری اسلامی شبکه‌های اجتماعی را ابزار‌ «براندازی» می‌دانند و محدودیت‌های گسترده‌ای برای کاربران داخل ایران در دسترسی به این شبکه‌ها اعمال کرده‌اند.

[دیگربان]

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: