UA-28790306-1
تبلیغات

صفحه را انتخاب کنید

هواپیمایی سان‌وینگ، بازگشت کانادایی‌ها به خانه را رایگان انجام می‌دهد

هواپیمایی سان‌وینگ، بازگشت کانادایی‌ها به خانه را رایگان انجام می‌دهد

شرکت هواپیمایی سان‌وینگ، صندلی‌های خالی خود را رایگان برای بازگشت کانادایی‌ها به خانه قرار می‌دهد

شرکت هواپیمایی سان‌وینگ Sunwing امروز (پنج‌شنبه) با اعلام ” انجام کاری برای کانادا”، صندلی‌های خالی خود را که در مسیر پروازی بازگشت به کانادا است، به صورت رایگان ارائه می‌دهد. این خدمات رایگان حتی کانادایی‌هایی که مشتری هواپیمایی سان‌وینگ نیستند نیز شامل می‌شود.

استفان هانتر، مدیرعامل گروه سفر سان‌وینگ گفت: “ما می دانیم که بسیاری از کانادایی‌ها هنوز در خارج از کشور گرفتار شده‌اند و در تلاش هستند تا به خانه بازگردند.” “به همین دلیل ما می‌خواهیم ظرفیت اضافی موجود خود را به این کار اختصاص بدهیم.”

به عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم خود برای بازگشت مشتریان سان‌وینگ‌، این شرکت مسافرتی اعلام کرد که امروز ۱۱ هزار کانادایی دیگر را به خانه بازگردانده است، که این، تعداد کل مشتریان بازگشتی سان‌وینگ را به بیش از ۳۳ هزار خواهد رساند.

این شرکت هواپیمایی اعلام کرده است که انتظار دارد تا روز دوشنبه ۲۳ مارس همه مشتریان سان‌وینگ به خانه‌ بازگشته باشند.

به دلیل قطع پروازها و بسته‌شدن مرزها، هزاران نفر از کانادایی‌هایی که در خارج از کشور گرفتارشده‌اند، در تلاشند تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنند.

شرکت هواپیمایی سان‌وینگ گفت که انتظار دارد تا همه مشتری‌های خود را که بیشتر آنها در استراحت‌گاه‌های مکزیک یا کارائیب هستند، تا روز دوشنبه به خانه خود بربازگرداند.

منابع: دیلی‌هاو- گلول‌اند میل

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها
تبلیغات

سخنرانی و کتاب‌خوانی

آگهی‌های اجاره خانه:

آگهی‌های تجاری:

ویدیوی تبلیفاتی صرافی عطار:

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: