UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

واکنش ده‌نمکی به بازداشت آهنگرانی

واکنش ده‌نمکی به بازداشت آهنگرانی

کارگردان «اخراجی‌ها» گفت: اگر قرار بود شکایت کنم از کسانی شکایت می‌کردم که «اخراجی‌ها» را دزدیدند نه پگاه آهنگرانی که با کمک و با اجازه خودم فیلم را ساخته است.
مسعود ده‌نمکی کارگردان سینمای ایران درباره شایعات پیرامون شکایت وی از پگاه آهنگرانی به دلیل ساخت مستند «ده‌نمکی ها» به خبرنگار سینمایی برنا گفت: خودم برای ساخت این مستند به پگاه آهنگرانی کمک کرده‌ام، گرچه خیلی از همفکران پگاه آهنگرانی فیلم وی را در جشنواره‌ای نپذیرفتند و به وی اهانت کردند.
وی ادامه داد: اگر قرار بود شکایت کنم از کسانی شکایت می‌کردم که «اخراجی‌ها» را دزدیدند و در اینترنت قرار دادند نه پگاه آهنگرانی که با کمک و با اجازه خودم فیلم را ساخته است.
کارگردان «اخراجی ها» با بیان اینکه کسانی این جو را راه انداخته‌اند که بعد از ساخت فیلم به او بد و بیراه گفتند و توضیح داد: آن‌ها به او ایراد گرفتند که چرا درباره چنین سوژه‌ای فیلم ساخته است، آن‌ها متاسفانه تحمل یکی از خودشان را ندارند که مستندی تقریباً بی‌طرفانه ساخته است.
وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم مشکل پگاه آهنگرانی حل شود و خودش بگوید دوستان همفکرش در هیات انتخاب آن جشنواره به دلیل ساخت این مستند چه حرف‌ها که به او نزدند.
[برنا]

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: