UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

کانادا مرزهای خود را به روی مسافران خارجی می‌بندد

کانادا مرزهای خود را به روی مسافران خارجی می‌بندد

در اثر شیوع کروناویروس، کانادا مرزهای خود را به‌روی مسافران خارجی می‌بندد

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا امروز دوشنبه تعدادی از اقدامات جدید را برای محدود کردن گسترش ویروس کرونا در کانادا اعلام کرد.

ترودو در گفت‌وگو با خبرنگاران از محل سکونت قرنطینه شخصی خود ردیو کاتج در اوتاوا گفت: کانادا مرزهای خود را به‌روی افرادی که شهروند کانادایی یا ساکن دائمی کانادا نیستند، می‌بندد.

ترودو گفت استثنائاتی برای خدمه هوایی، دیپلمات‌ها‌، اعضای ضروری خانواده و شهروندان ایالات متحده اعمال می‌شود.

وی گفت که خطوط هوایی هرکسی را که علائم ویروس را نشان می‌دهد از ورود به هواپیما ممنوع می‌کند. وی در توضیح آن گفت: «این بدان معنی است که هرکسی که علائم داشته باشد، امکان ورود به کانادا را نخواهد داشت.»

بنا به‌گفته ترودو، فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو، فرودگاه بین المللی ونکوور، فرودگاه بین‌المللی ترودو مونترال و فرودگاه بین‌المللی کالگری مسافران پروازهای بین‌المللی را دریافت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: پروازها و پروازهای داخلی ایالات متحده، مکزیک و کارائیب ازاین قاعده مستثنی هستند و این اقدامات در مورد افراد تجار یا مشاغل اعمال نخواهد شد.

ترودو گفت: اگر شما در خارج از کشور هستید، اکنون زمان بازگشت به خانه است. اگر تازه وارد شده‌اید ، باید ۱۴ روز در خود را در خانه ایزوله و منزوی کنید.

آژانس بهداشت عمومی کانادا گزارش داد که تنها ۱۳ درصد از این موارد نیاز به بستری دارند.

تقریباً در حدود سه چهارم موارد ابتلا به ویروس کرونا افرادی بوده‌اند که اخیراً به خارج از کانادا سفر کرده‌اند، اما مقامات بهداشت عمومی همچنین تأکید کرده‌اند که انتقال و شیوع این بیماری همه‌گیر در میان جامعه دارد روز به‌روز بیشتر می‌شود.

[این خبر بزودی به روز می‌شود]

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: