UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

فیگارو: به گزارش آژانس انرژی اتمی ایران در حال ساخت بمب هسته‌ای است!

فیگارو: به گزارش آژانس انرژی اتمی ایران در حال ساخت بمب هسته‌ای است!
وب‌سایت روزنامه فیگارو ادعا کرد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش تازه خود به صراحت اعلام می‌کند مدارکی در دست دارد که نشان می‌دهند برنامه هسته‌ای ایران جنبه نظامی دارد.

بر اساس گزارش دیشب این روزنامه فرانسوی، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش تازه خود که شدیدترین و کامل‌ترین گزارش در رابطه با پیشرفت برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است، ادعا کرده که ایران در حال ساخت بمب هسته‌ای است!

فیگارو نوشته است: بر پایه اطلاعاتی که در اختیار این روزنامه قرار گرفته در گزارشی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از برنامه هسته‌ای ایران تهیه کرده و قرار است در نشست وین شورای حکام در روز ۱۷ نوامبر ارائه شود؛ مدارک موجود ماهیت نظامی برنامه هسته‌ای ایران را برای دستیابی به بمب هسته‌ای ثابت می‌کنند. این روزنامه به نقل از یک کارشناس نزدیک به پرونده هسته‌ای ایران که نامش فاش نشده، نوشته است: “این گزارش یکی از مهم‌ترین گزارش‌های آژانس در این‌باره است.”

پیش از این یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه ۲۱ شهریورماه سال جاری (۱۲ سپتامبر ۲۰۱۱) گفته بود که به‌طور فزاینده نگران فعالیت‌های احتمالی ایران در زمینه توسعه “موشک هسته‌ای” است. آمانو گفت جزئیات بیشتری درباره نگرانی‌های آژانس از برنامه هسته‌ای ایران منتشر می‌شود تا ۳۵ کشور عضو شورای حکام آژانس از این نگرانی‌ها به‌طور کامل مطلع شوند.

[کلمه]

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: