UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

گزارش فروش خانه در ونکوور ماه جولاى٢٠١۵

گزارش فروش خانه در ونکوور ماه جولاى٢٠١۵

محتویات این مقاله ترجمه آمار و نظرات رسمى ریل استیت بورد ونکووراست.

میزان فروش ملک در ماه جولاى بالاترین رکورد در ماه هاى مشابه در ده سال اخیر بوده و این در حالى است که تعداد خانه هاى لیست شده پاسخگوى نیاز بازار نیست.

آمار ماه گذشته افزایش ٣٣/۵ درصدى فروش ملک در میانگین ماهیانه ١٠ سال اخیر را نشان میدهد.

تابستان ونکوور با رکورد فروش ٣٩٧٨خانه در ماه جولاى پشت سر گذاشته شد، فشار خریداران موجب افزایش ممتد قیمت گردیده است . امار نشان میدهد که فروش ماه جولاى٣٠٪ افزایش نسبت به همین ماه در سال ٢٠١۴ داشته است و نسبت به ماه جون ٢٠١۵ افزایشى معادل ٩/١٪ را نشان میدهد. دارسى مک لوید معتقد است که در رقابت معاملات ملک، بازار به کام فروشندگان است.

امار فروش ماه قبل٢٩/١٪ بالاتر از میانگین  ١٠ سال اخیر بوده است.

تعداد لیستینگ هاى جدید شامل هاوس و اپارتمان و تاون هاوس در ماه جولاى بالغ بر ۵١١٢ است که این رقم ٣/٨ ٪ از خانه هاى لیست شده در جولاى ٢٠١۴ بیشتر است.

تعداد کل واحد هاى لیست شده در ام ال اس ١١۵٠۵ واحد بوده که در مقایسه با جولاى ٢٠١۴.به میزان ۵/۵٪ سیر نزولى داشته است.

به اعتقاد مک لوید عوامل متعددى اطمینان خریداران را براى خرید از جمله کاهش عرضه، پایین بودن نرخ بهره بانکى تقویت نموده است ، وى معتقد است که بازار براى رسیدن به مرز تعادل به ۶٠٠٠ واحد مسکونى بیشتر نیاز دارد.

تقاضا براى خرید خانه (هاوس) در سرتاسر ونکوور در حال افزایش میباشد و دارسى مک لوید مدیر ریل استیت بورد اعلام نمود که میزان فروش هاوس در ماه جولاى رکورد ده ساله اخیر در چنین ماهى را شکست.

شاخص بهاى مسکن  در یک سال گذشته ١١/٢٪ افزایش را نشان میدهد.

هم اکنون بازار مسکن  در نقطه بالایى از سیکل افزایش قیمت به سر میبرد چیزى مشابه سالهاى ٢٠٠٠. مک لوید اشاره نمود که به اسانى میتوان دلیل این افزایش را مشخص نمود ولى واقعیت این است که عوامل مختلفى موجب افزایش قیمت گردیده است.

به اعتقاد مک لوید پایین بودن نرخ بهره ،کاهش عرضه، افزایش جمعیت،شرایط اقتصادى کانادا موجب افزایش تقاضا نسبت به سالهاى قبل در این منطقه بى نظیر کره زمین گردیده است.

نسبت فروش به لیست‌های فعال در ماه جون (تقاضا / عرضه) ٣۴/۶٪ است که بالاترین رقم از سال ٢٠٠۶ تاکنون است ( رونق معاملات بالاتر از ماقبل بحران جهانى ٢٠٠٨). در واقع از هر سه خانه لیست شده یک خانه فروش میرود . هرگاه  درصد یاد شده از ٢٠٪ فراتر رود وضعیت به سود فروشندگان بازار املاک است.

فروش هاوس در ماه جولاى ٢٠١۵ افرایشى معادل ١٧/٩٪نسبت به جون ٢٠١۴ و ٢٨/۴٪افزایش  نسبت به جولاى ٢٠١٣ را رقم زده است و پایه قیمت هاوس با ١۶/٢٪ افزایش به میانگین ١،١۴١،٨٠٠دلار افزایش یافته است.

با فروش ١٧٢٩اپارتمان در ماه جولاى افزایشى معادل ۴٢/٧٪ نسبت به جولاى ٢٠١۴ و افزایشى معادل ۴٢/٩٪نسبت به جولاى ٢٠١٣ را شاهد هستیم و لذا پایه میانگین بهاى اپارتمان با ۵/٩٪افزایش به ۴٠٠،٩٠٠ دلار افزایش یافته است.

 فروش تاون هاوس در ماه جولاى ٢٠١۵ افرایشى معادل ٣٠/٩٪نسبت به جولاى٢٠١۴ و ۴٢/٧٪ افزایش نسبت به جولاى ٢٠١٣ را رقم زده است و پایه قیمت تاون هاوس با ٧/٨٪افزایش به میانگین  ۵٢١،۵٠٠دلار افزایش یافته است.

توضیح اینکه امار ونکوور بزرگ شامل نواحى: ویسلر، سان شاین کوست، اسکوامیش، وست ونکوور، نورث ونکوور، ونکوور، برنابى، نیووست مینستر، ریچموند، پورت مودى، پورت کوکویتلام، کوکویتلام، پیت میدوس، میپل ریچ و دلتاى جنوبى است.

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

خانه | >> واپسین نوشته‌ها

۱ نظر

  1. Miral

    There is a critical shortage of inramfotive articles like this.

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: