UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

یک ایرانی مهمان در شهر کوکیتلام ناپدید شد

یک ایرانی مهمان در شهر کوکیتلام ناپدید شد

جعفر ایمنپور، ایرانی مهمان در شهر کوکیتلام از روز یکشنبه گذشته (۲۵ سپتامبر) ناپدید شدهاست.  پلیس سلطنتی کانادا برای پیدا کردن فرد بزرگسال گم شده، از مردم تقاضای کمک عاجل کردهاست. او که از ایران برای بازدید خانوادهاش آمدهبود، به زبان انگلیسی صحبت نمی کند.

روزنامه محلی «نا» با چاپ عکسی از فرد گمشده مینویسد:

«جعفر ایمن پور، ۷۴ ساله، آخرین بار در تاریخ یکشنبه ۲۵ سپتامبر حدود ساعت ۵ و پانزده دقیقه بعداز ظهر زمانی که قصد یک پیادهروی در محدوده خیابان تورنتو در شهر کوکیتلام را داشت، دیده شدهاست. او کیف، پول و یا تلفن همراه با خود ندارد. او که بعد از زمان راهپیمایی تعیین شده به منزل بازنگشت، خانوادهاش در ساعت ۸ شب خبر ناپدید شدن او را به پلیس گزارش کردند.

ایمن پور، مرد ایرانی با قد ۱۸۰ سانتی متر (۵ فوت و ۱۱ اینچ) و با وزن ۸۷ کیلوگرم (۱۹۲ پوند) فردی با قواره متوسط، وسط سر طاس، با موهای سفید اطراف و سبیل سفیدرنگ است.  او آخرین باری که ظاهر شد، کلاه بیس بال آبی تیره، ژاکت سیاه، شلوار جین آبی، کتانی سیاه ورزشی پوشیده بود و عینک سیاه به چشم داشت. او انگلیسی صحبت نمیکند و هیچ کس غیر از خانوادهاش را در این منطقه نمیشناسد. بنا به گفته پلیس، او ذهنیتی مبنی بر اقدام به خودکشی نداشته و جزو کسانی که از بیماری آلزایمر رنج می برند، نبودهاست. او معمولاً به استارباکس در کوکیتلام و پورت کوکیتلام میرفت. »

از سوی دیگر دختر فرد گمشده در آخرین ساعات روز پنجشنبه (دیروز ۲۹ سپتامبر) طی تماس تلفنی با دفتر شهروند ونکوور، ضمن ابراز نگرانی شدید از وضعیت پیش آمده، از جامعه ایرانی  برای یافتن پدر خود درخواست کمک کردهاست. او یادآور شد که پدرش تنها ۳ هفته بود که برای دیدارشان به شهر کوکیتلام کانادا آمدهبود.  وی همچنین گفت که پلیس به کمک هلیکوپتر تمامی منطقه و جنگل اطراف را مورد کاوش قرار داده ولی تاکنون نتوانسته است نشانی و یا سرنخعی از پدرش بدست آورد.  

پلیس سلطنتی کانادا در کوکیتلام نیز در نشریه «نا» تقاضا کرده تا چنانچه کسانی اطلاعاتی از فرد مذکور با مشخصات آورده شده را دارند، با پلیس کوکیتلام به شماره تلفن: ۱۵۵۰-۹۴۵-۶۰۴ تماس بگیرید.

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

۲ نظرات

  1. آرزو

    من هم ساکن کوکیتلام میباشم .و از این اتفاق خیلی ناراحتم امیدوارم که هرچه زودتر ایشان پیداشوند برایش دعا میکنم لطقا اگر پیدا شدند اطلاع دهید 

  2. ناهید حنیفی

    پدر من از نزدیکان آقای ایمن پور است .چند روز پیش اطلاع پیدا کردیم که ایشان مفقود شده بسیار ناراحت شدیم لطفا اگر خبری از ایشان شد توسط ایمیل به ما هم خبر بدهید . امیدوارم خبرهای خوب بشنویم.

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: