UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

نیاز هموطنانمان در منطقه زلزله زده استان بوشهر چیست؟

نیاز هموطنانمان در منطقه زلزله زده استان بوشهر چیست؟

گزارشی از نیازهای منطقه زلزله زده استان بوشهر جهت اطلاع شما عزیزان علاقمند به موضوع حمایت از آسیب دیدگان از زلزله برایتان ارسال می گردد.

Earthquick-Bosher (6)

اینجانب علیرضا سعیدی دبیر جمعیت کاهش خطرات زلزله ایران جهت برآورد میزان خسارت و نیاز سنجی هموطنانمان به مدت دو روز در منطقه زلزله زده “کاکی” و “شنبه” حضور یافته و نسبت به جمع آوری اطلاعات اولیه از نیازهای اولیه هموطنانمان که مورد توجه مدیران بحران قرار نگرفته است اقدام نمودم.

در حال حاضر تمرکز هلال احمر و مدیران بحران تا روز چهارم زلزله بر تأمین ماشینهای آب معدنی / جیره های غذایی یک ماهه / زیر انداز و چادر قرار داشته و هنوز سرویسهای بهداشتی و حمام های صحرایی به منطقه وارد نشده اند با توجه به وضعیت خاص منطقه که به پشه مالاریا و سالک و نیز حیوانات گزنده همچون عقرب و مار آلوده است در حال حاضر نگرانی مردم خصوصا مادران در خصوص گزیده شدن کودکانشان به وضوح مشاهده می شود. در این خصوص از مردم که پرس و جو کردم اسپری های حشره کش، پشه بند برای بچه ها، کرم های  ضد گزیدگی برای کودکان، از اقلام بسیار با اهمیت برای مادران بود. در ضمن در خصوص لوازم بهداشتی، کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب، مسواک و خمیر دندان، لوازم بهداشتی برای بانوان، لباس زیر و رو برای بانوان و کودکان، در اولویت دوم خانواده ها قرار داشت.

از جمله نیازهای اساسی  که تا کنون مورد غفلت قرار دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد: ملافه، دبه آب بیست لیتری، منبع های آب ۵۰۰ و ۱۰۰۰ ۵۰۰۰ لیتری برای تأمین آب آشامیدنی برای خانواده ها و اردوگاه ها.

 ما در گروه نجات موج پیشرو و جمعیت کاهش خطرات زلزله ایران فردا جلسه ای خواهیم داشت برای تصمیم گیری در خصوص نوع و شیوه کمکهایی که برای منطقه زلزله زده می توان جمع آوری کرد. خبر این جلسه را بزودی بر روی سایت جمعیت و موج پیشرو قرار خواهیم داد.

با احترام فراون مهندس علیرضا سعیدی

دبیر جمعیت کاهش خطرات زلزله ایران و موسس تیم نجات موج پیشرو

www.mojepishro.net

www.ehrsi.com

Earthquick-Bosher (1)

زلزله زدگان نیازمند کمک در بوشهر

Earthquick-Bosher (5)

زلزله زدگان نیازمند کمک در بوشهر

Earthquick-Bosher (4)

زلزله زدگان نیازمند کمک در بوشهر

Earthquick-Bosher (3)

زلزله زدگان نیازمند کمک در بوشهر

Earthquick-Bosher (2)

زلزله زدگان نیازمند کمک در بوشهر

زلزله زدگان نیازمند کمک در توشهر

زلزله زدگان نیازمند کمک در بوشهر

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: