UA-28790306-1
تبلیغات

صفحه را انتخاب کنید

انجام اولین آزمایش‌های انسانی درمان آنتی‌بادی COVID-19در جهان با همکاری ونکوور

انجام اولین آزمایش‌های انسانی درمان آنتی‌بادی  COVID-19در جهان با همکاری ونکوور

شهرگان – گروه ترجمه: اولین داروی جدید بالقوه،‌ مخصوص مقابله با ویروسCOVID-19  ساخته و طراحی شده‌است

«الی لیلی» شرکت غول دارویی آمریکایی دیروز دوشنبه (۱ ژوئن) تأیید کرد که اولین مطالعه‌ی جهانی در باره درمان بالقوه آنتی بادی علیه COVID-19، دوز آن بر روی بیماران انسانی انجام گرفته‌است.

این روش درمان با عنوان LY-CoV555 شناخته شده‌است و به‌عنوان بخشی از همکاری بینLilly  آمریکا و AbCellera Biologics Inc.  مستقر در ونکوور ساخته شد.

دولت فدرال کانادا ۱۷۵ میلیون دلار برای AbCellera اختصاص داده است، زیرا این کشور به دنبال توسعه سریع، تولید و توزیع آنتی بادی‌های درمانی است.

AbCellera  و Lilly در ماه آوریل همکاری خود را در تهیه داروی جدید برای درمان و پیشگیری از ویروس COVID-19 اعلام کردند که «لیلی» با استفاده از آن، آنتی بادی‌های تولید شده در پاسخ ایمنی طبیعی به کرونا ویروس را با استفاده از سیستم عامل بیوتکنولوژی ونکوور به صفر رساند.

هدف این است که یک داروی جدید برای درمان افرادی که به ویروس آلوده شده‌اند‌، تهیه شود.

درمان آنتی بادی LY-CoV555 در طی سه ماه با همکاری مرکز تحقیقات واکسن در انستیتوی ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی پس از شناسایی فرم‌‌ها، آن را از نمونه‌ی خون گرفته شده از یکی از اولین بیماران آمریکایی برای بهبودی از کرونا ویروس تهیه شد.

LY-CoV555  اولین داروی جدید بالقوه است که مخصوص مقابله با ویروسی که باعث COVID-19 می‌شود، طراحی شده است.

این دارو به اولین بیماران در مراکز پزشکی در ایالات متحده، از جمله دانشکده پزشکی NYU Grossman و L.A.’s Cedars-Sinai، تزریق شدند.

«لیلی» قصد دارد تا نتیجه مطالعه را در ماه ژوئن بررسی کند و آزمایش‌های بزرگتری را دنبال کند و در عین حال تولید گسترده‌ای از این درمان بالقوه را نیز آغاز کند.

دانیل اسکرونونسکی رئیس ارشد علمی لیلی در بیانیه‌ای گفت: «اگر LY-CoV555 بخشی از راه حل نزدیک و کوتاه‌مدت برای درمان  COVID-19  شود، ما می‌خواهیم آماده باشیم تا در اسرع وقت آن را به بیماران تحویل دهیم، با این هدف که تا پایان سال چند صد هزار دوز در دسترس باشد».

منبع: Vancouver Is Awesome

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها
تبلیغات

آگهی‌های اجاره خانه:

آگهی‌های تجاری:

ویدیوی تبلیفاتی صرافی عطار:

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: