UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

برنامهٔ StartRight اسکوشیابانک برای کمک به افراد تازه‌وارد به کانادا

برنامهٔ StartRight اسکوشیابانک برای کمک به افراد تازه‌وارد به کانادا

برنامهٔ StartRight اسکوشیابانک به افراد تازه‌وارد کمک می‌کند که زندگی تازه‌ای را در کانادا آغاز کنند

اجرای برنامه StartRight، با قابلیت ایجاد تا $۱,۳۰۰* پس‌انداز و پاداش در سال نخست، با ورود موج جدید افراد تازه‌وارد در پاییز امسال همزمان شده است.

تورنتو،  ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ – پس از ماه‌ها انتظار، تسهیل اخیر محدودیت‌های سفر سبب افزایش چشمگیر تازه‌واردان به کانادا شد.

اسکوشیابانک با پیشنهادهای مهیج برنامه StartRight که ویژه تازه‌واردان طراحی شده است، به استقبال این افراد رفته است.

از اکنون تا ۱۶ دسامبر ۲۰۲۱، مشتریانی که در برنامه StartRight اسکوشیابانک ثبت‌نام کنند می‌توانند تا $۱,۳۰۰ پس‌انداز و پاداش کسب کنند. همچنین، حذف هزینه‌های سالانه حساب، حذف هزینه برخی کارتهای اعتباری و رایگان شدن انتقال بین‌المللی پول -همگی در سال نخست- از دیگر مزایای این برنامه است. این برنامه سبب کاهش چشمگیر هزینه‌ها و اعطای پاداش به افراد تازه‌وارد و ایجاد سابقه اعتباری در کشور جدید می‌شود. برنامه StartRight زمینه استفاده از خدمات بانکی در کانادا را تسهیل می‌کند. در نتیجه، افراد تازه‌وارد با خوش‌بینی و امید وارد مرحله اسکان، شروع زندگی جدید و مقابله با چالش‌ها می‌شوند.

با برنامه StartRight، حتی بدون سابقه اعتباری، می‌توانید یک کارت اعتباری با حداکثر $۱۵,۰۰۰ محدودیت اعتباری دریافت کنید. همین امروز با کارت دارای قابلیت بازگشت نقدی یا پاداش سفر، شروع به ایجاد سابقه اعتباری کنید.

 

Munsif Sherlay، مدیر بانکداری چندفرهنگی Scotiabank، اظهار کرد: «روند گذار به زندگی در کانادا برای بسیاری از تازه‌واردان مهیج و در عین حال خسته‌کننده است. به همین دلیل، اسکوشیابانک برنامه‌ها و محصولات منعطف بانکداری را برای کمک‌رسانی به آنها معرفی کرده است. گروه مشاوران ورزیده و مطمئن ما با نیازهای خاص افراد تازه‌وارد آشنا هستند و می‌توانند آنها را در مسیر دستیابی به اهداف امروز و برنامه‌ریزی برای آینده مالی درخشان یاری کنند.» 

 

شما، به‌عنوان فرد تازه‌وارد، می‌توانید در همان سال نخست تا $۱,۳۰۰* پاداش و پس‌انداز کسب کنید. این مبلغ از طریق محصولات و راهکارهای متعدد در دسترس شما قرار می‌گیرد؛ مانند:

  • حذف کارمزدهای ماهانه حساب به مدت یک سال و نامحدود شدن تراکنش‌های نقدی و تراکنش‌های انتقال الکترونیکی Interac؛
  • رایگان شدن انتقال بین‌المللی پول؛
  • حذف هزینه صندوق امانت به مدت یک سال؛
  • کسب امتیازهای پاداش Scene+TM در خریدهای روزمره؛
  • دریافت کارت اعتباری بدون الزام سابقه اعتباری به اضافه معافیت هزینه سالانه در سال نخست برای کارتهای اعتباری برگزیده؛
  • ۱۰ معامله رایگان سهام، در صورت سرمایه‌گذاری حداقل $۱,۰۰۰ در حساب iTRADE.

 

*شرایط اعمال می‌شود. برای مشاهده ضوابط و شرایط کامل به StartRight.scotiabank.com/newcomer-offer مراجعه کنید.

برای شروع کار، به Scotiabank.com/newcomers مراجعه کنید. در این مرجع اطلاعات سودمندی برای افرادی که خواستار یا آماده سکونت در کانادا هستند، ارائه شده است.

درباره اسکوشیابانک
اسکوشیابانک از بانکهای معتبر قاره آمریکا محسوب می‌شود. بر اساس هدف: «برای هر آینده»، به مشتریان، خانواده‌ها و جوامع آنها کمک می‌کنیم که از طریق مجموعه‌ای از مزایای مشاوره، محصولات و خدمات، از جمله بانکداری تجاری، مدیریت ثروت و بانکداری خصوصی، بانکداری شرکتی و سرمایه‌گذاری و بازارهای سرمایه، به موفقیت دست یابند. با گروهی متشکل از بیش از ۹۰,۰۰۰ کارمند و با دارایی حدود $۱.۲ میلیارد (تا ۳۱ جولای ۲۰۲۱)، اسکوشیابانک در بازار سهام تورنتو (TSX: BNS) و بازار سهام نیویورک (NYSE: BNS) فعال است. برای کسب اطلاعات بیشتر، به http://www.scotiabank.com مراجعه کنید و ما را در Twitter @ScotiabankViews دنبال کنید.

 

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: