UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

اس‌ام‌اس‌های مشکوک باهدف تخریب مذاکرات به موبایل‌های مذاکره‌کنندگان ایرانی

اس‌ام‌اس‌های مشکوک باهدف تخریب مذاکرات به موبایل‌های مذاکره‌کنندگان ایرانی

روزنامه ایران نوشت چهارشنبه صبح اس‌ام‌اس‌های مشکوک و باهدف تخریب مذاکرات به موبایل‌های مذاکره‌کنندگان ایرانی از سوی جریان‌های داخلی ارسال شده است.
ایران می‌نویسد: «صبح روز گذشته به وقت ایران، اس‌ام‌اس‌هایی برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور در ژنو ارسال شد که دیپلمات‌های کشورمان را که برای حضور در مذاکرات نفسگیر دیگر آماده می‌شدند غافلگیر کرد؛ چرا که این پیامک‌ها- که همزمان در اقدامی هماهنگ به تلفن همراه مسئولان و صاحبان جراید و رسانه‌های داخل کشور نیز ارسال شده بود- به نقل از روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری یک جریان خاص اطلاعاتی متفاوت از آن چه در ژنو می‌گذشت را منتشر کرد.»
روزنامه ایران می‌افزاید: «…اراده اقلیتی در داخل کشور سعی در منحرف کردن مسیر مذاکرات و بستن راه دیپلماسی دارد؟ و این اراده را با بایکوت کردن دستاورد مذاکرات، متهم کردن تلویحی مذاکره‌کنندگان و پمپاژ خبرهای غیرواقعی دنبال می‌کند؟ و اگر چنین نیست در پس خبر‌هایی که هر چند دقیقه یک بار روی خروجی سایت‌های خبری خاص قرار می‌گیرد و متعاقب آن برای مسئولین کشوری و لشکری پیامک می‌شود و زنهار می‌هد گلستان و ترکمنچای جدیدی در راه است، چه هدفی نهفته است؟»

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: