UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

انتقاد از انتصاب توفیقی و میلی منفرد در وزارت علوم

انتقاد از انتصاب توفیقی و میلی منفرد در وزارت علوم

 سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات گفته است به دنبال انتصاب  جعفر توفیقی و جعفر میلی‌منفرد به عنوان مشاور عالی و معاون آموزشی وزارت علوم ، از رضا فرجی دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دعوت شده در این خصوص به پرسش‌های نمایندگان پاسخ دهد.

6B75F51B-BC93-4BBC-B429-AA11FA5BAD81_mw1024_n_s

به گزارش «خانه ملت»، خبرگزاری مجلس، عبدالواحد فیاضی،  سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با انتقاد از انتصابات اخیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفته است: نمایندگان به دلیل انتصاب توفیقی و میلی‌منفرد در بدنه وزارت علوم از وزیر برای حضور در جلسه بعدی کمیسیون دعوت کردند.
این نماینده مجلس اضافه کرده است: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انتقاداتی نسبت به انتصابات اخیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری داشتند از این رو از رضا فرجی‌دانا برای حضور در کمیسیون و توضیحاتی در این باره دعوت شد.
به گفته سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات  اقای فرجی دانا روز سه‌شنبه ۱۴ آبان برای ارایه توضیحاتی درباره انتصابات اخیر  دراین کمیسیون حاضر می‌شود
به گزارش خبرگزاری‌های ایران، آقای فرجی‌دانا، یکشنبه ۱۲ آبان، چهار انتصاب دیگر نیز در وزارت علوم تحقیقات و فناوری انجام داده است.

جعفر میلی‌منفرد، گزینه نخست پیشنهادشده توسط حسن روحانی، رئیس جمهور ایران به مجلس برای  مسئولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود که موفق نشد از مجلس رای اعتماد بگیرد. جعفر توفیقی پس از او به عنوان سرپرست این وزارت‌خانه منصوب شد و در حالی که انتظار می‌رفت به عنوان دومین گزینه پیشنهادی آقای روحانی به مجلس معرفی شود، این اتفاق نیفتاد و رضا فرجی‌دانا، جایگزین او شد.

جعفر توفیقی و جعفر میلی‌منفرد، هر دو از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس، به «حمایت از فتنه» متهم بودند. اصولگرایان نزدیک به رهبر ایران از جنبش اعتراضی پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ به عنوان «فتنه» نام می‌برند.
[رادیو فردا]

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: