UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

باز هم پیشگویی دقیق آمار شرکت کنندگان

باز هم پیشگویی دقیق آمار شرکت کنندگان

شباهت آمار اعلام شده توسط وزارت کشور با پیشگویی سایت رجا نیوز تنها ناشی از هوش سرشار گردانندگان این سایت است، پس باز هم باید به خاطر پیشگویی سایت رجانیوز و آقای حمید رسایی، باید  به آنها تبریک گفت.

سارا زرتشت – سایت جرس: ابوالفضل فاتح در آخرین برگ خاطرات خود در خصوص انتخابات ۸۸ نوشته بود :

"… با آقای حمید رسایی صحبت می‌کنم. چهار ماه پیش به من گفته بود آقای احمدی‌نژاد ۲۳ میلیون رأی خواهد آورد. رأی ۲۲ میلیونی آقای خاتمی وتو خواهد شد. موسوی نیز حدود ۱۰ میلیون رأی خواهد داشت. من هوش و ذکاوت او را نداشتم. دیشب به خاطر پیشگویی‌اش به او تبریک گفتم …"

(قلم‌نیوز، جمعه و شنبه ۲۲ و ۲۳ خرداد ماه ۱۳۸۸ )

حمید رسایی اگر صاحب اختیار و همه کاره ی سایت رجا نیوز نباشد، دست کم یکی ازاصلی‌ترین کسانی است [که] حضورش در هدایت این سایت غیر قابل انکار است.

سه روز قبل از انتخابات مجلس نهم ، سایت رجا نیوز در تیتر نخست خود اقدام به انتشار یک «نظرسنجی از میزان مشارکت‌ها و جریان پیروز انتخابات » کرد. در این نظر سنجی شگفت انگیز میزان مشارکت مردم در کل کشور ۶۵ درصد و در تهران ۴۵ درصد برآورد شده است.

امروز ۱۳ اسفند ۹۰، خبرگزاری ایلنا به نقل از وزیر کشور میزان مشارکت در کل کشور را حدوداً ۶۵ درصد  و در تهران  در حدود ۴۸ درصد اعلام کرده است.

نیازی به توضیح نیست، شباهت آمار اعلام شده توسط وزارت کشور با پیشگویی سایت رجا نیوز تنها ناشی از هوش سرشار گردانندگان این سایت است. پس [بار دیگر] به خاطر پیشگویی سایت رجانیوز و آقای حمید رسایی، باید به آنها تبریک گفت.

و البته می شود به گردانندگان انتخابات پیشنهاد کرد که برای آسودگی بازی‌گردانان صدا و سیما و زحمت کمتر مقامات ارشد نظام و ایضاً مردم همیشه در صحنه، از سایت رجا نیوز و ایضا آقای  حمید رسایی و شرکا درخواست کرد زحمت اعلام نتایج انتخابات و میزان شرکت کنندگان را کماکان متحمل شوند، «شاید» کم هزینه تر بود!

 

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: