UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

وام بدون بهره‌ی ۸ میلیون دلاری اتحادیه‌های کارگری بریتیش کلمبیا به معلمان در حال اعتصاب

وام بدون بهره‌ی ۸ میلیون دلاری اتحادیه‌های کارگری بریتیش کلمبیا به معلمان در حال اعتصاب

373030-1405464673-wide

Premier Clark: Negotiate with Teachers to Protect Public Education

_______________________________________

شهرگان: گروهی از اتحادیه‌‌های کارگری استان بریتیش کلمبیا، وام ۸ میلیون دلاری بدون بهره را به فدراسیون معلمان BC  که در حال اعتصاب به‌سر می‌برند و با آموزش و پرورش اختلاف نظر دارند، ارایه کرده‌است.

اتحادیه کارکنان دولتی و خدمات رسانی استان بی‌سی (BCGEU)، اتحادیه کارکنان بیمارستان (HEU)، اتحادیه کارگران فولاد (USW)، اتحادیه کوپ ۳۷۸، اتحادیه خدمات عمومی کانادا (PSAC)، فدراسیون آموزش پیش‌دانشگاهی استان بی‌سی (FPSE)، انجمن علوم بهداشتی (HSA) مشترکاً تعهد ارایه این کمک مالی را بعهده گرفته‌اند.

همچنین اتحادیه کارکنان برق‌رسانی بی‌سی (BC Hydro) از اعضای خود خواسته است تا در این هفته مبلغ ۱۰۰ هزار دلار از محل صندوق پس‌انداز خود برای کمک به معلمان بی‌سی کنار بگذارد که پیشنهاد اهدای این مبلغ در هفته آینده در میان اعضا، رای‌گیری به‌عمل خواهد آمد.

loans-pledged

از سویی، اتحادیه پرستاران BCNU نیز اعلام کرد که آنها هم در حال ارائه نیم‌میلیون دلار کمک مالی به اتحادیه معلمان بی‌سی BCTF هستند.

این پول به صندوق مشکلات معلمان داده خواهد شد تا از معلمان و خانواده‌هایشان که در صف اعتصاب هستند حمایت مالی شود.

اتحادیه پرستاران بی‌سی اشاره کرد که مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کمک برای مبارزه معلمان در جهت کیفیت آموزش عمومی در استان بی‌سی است.  گیئل دوئتیل ریئس اتحادیه BCNU گفت: «من از اعضای اتحادیه خودم شنیدم که معلمان انتظار حمایت و نشان دادن پشتیبانی از سوی ما را دارند. اتفاق نظر شورای استانی BCNU و تمایل آنها برای این کمک قابل ملاحظه بود. ما اعتقاد داریم که این مبلغ قابل توجه، به معلمان کمک خواهد کرد تا در برابر دولت بی‌سی که تلاش می‌کند که ریشه این اعتصاب را خشک کند، ایستادگی کنند.»

از آنجائی که اختلاف بین دولت بی‌سی و اتحادیه معلمان ادامه دارد، بسیاری از معلمان ابراز نگرانی کردند که حساب پس‌انداز آنها خالی شده و قادر به پرداخت هزینه‌های زندگی خود نیستند.

teachers-protest

برخی از خانواده‌ها و شهروندان نیز کمک هزینه روزانه ۴۰ دلاری از سوی دولت بی‌سی برای مهدکودک فرزندانشان را به اتحادیه معلمان جهت کمک به اهداف اعتصاب‌شان اختصاص داده‌اند. این مبلغ از طریق شبکه اینترنتی جمع‌آوری مالی خانواده‌ها به معلمان صورت می‌پذیرد.

یادآور می‌شویم که تاکنون از این طریق مبلغ ۱۲۰۰۰ دلار جمع‌آوری شده است.

منبع اصلی: GlobalNews

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: