UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

حسین فرامرزی وکیل میلیون دلاری کانادا

حسین فرامرزی وکیل میلیون دلاری کانادا

MDAF_144_white gifحسین فرامرزی، وکیل ساکن ونکوور کانادا، به‌عنوان اولین وکیل فارسی‌زبان کانادایی به کلوب افتخاری «وکلای میلیون دلاری» راه یافت.

کلوب وکلای میلیون دلاری در سال ۱۹۹۳ تأسیس گردید تا از وکلای برجسته و برتر کشورهای کانادا و آمریکا که حداقل در یکی از پرونده‌های خود بیش از یک‌میلیون دلار غرامت برای موکلین خود دریافت کرده‌اند، قدردانی و تقدیر نماید. کمتر از یک درصد از وکلای کانادا و آمریکا عضو این کلوب هستند.

HF professional pics

حسین فرامرزی

حسین فرامرزی رشته (Juris Doctor of Law) را در دانشگاه بریتیش کلمبیا – کانادا به پایان رساند. او قبل از تحصیل در رشته حقوق، لیسانس خود را در رشته مهندسی پزشکی(Biomedical Engineering)  در ایران دریافت کرد و سپس تحصیلات خود را در رشته فوق‌لیسانس مغز و اعصاب (Neuroscience) در دانشگاه بریتیش کلمبیا ادامه داد .

افتخارات حسین فرامرزی شامل موفقیت در یکی از طولانی‌ترین پرونده‌های حقوقی تاریخ ایالت بریتیش کلمبیا است که بیش از ۳۰ سال در دادگاه‌های کانادا در جریان بود. (Kakavelakis v. Boutsakis)  او همچنین موکلین خود را در پرونده Morrissey et. al .v. Seair et. al  یاری رسانید و توانست بیش از ۱.۵ میلیون دلار غرامت دریافت نماید.

برای اطلاعات بیشتر لطفاً به وب‌سایت کلوب وکلای میلیون دلاری رجوع نمایید:

www.milliondollaradvocates.com

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: