UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

پلیس ونکوور و درخواست یک بودجه ۳۴۰٬۴ میلیون دلاری

این مبلغ به عبارتی بیشتر از یک پنجم کل بودجه عملیاتی ۲۰۲۰ شهرداری است

نوشته تراویس لوپیک

ترجمه پروین اشرفی

  • اداره پلیس ونکوور قصد دارد ۲۵ افسر جدید دیگر را با تکیه بر افزایش مجدد بودجه استخدام کند.  این درخواست علاوه برمبلغی است که سال پیش این اداره بر بودجه خود افزوده بود. 

شهرداری ونکوور بودجه پیشنهادی سال ۲۰۲۰ خود را ارائه داد. طبق معمول افزایش عظیمی از آن را به اداره پلیس ونکوور اختصاص داده است.

پیش نویس بودجه سال ۲۰۲۰ که توسط کارکنان شهرداری تهیه شده است، پیشنهاد می‌کند که ونکوور در سال آینده مبلغ ۳۴۰٬۴ میلیون دلار برای عملیات پلیس هزینه نماید.

این مبلغ، ۲۱ درصد کل مخارج سالانه شهرداری است. در حالیکه در مقایسه با این مبلغ، اداره آتش نشانی ونکوور ۹ درصد کل بودجه شهرداری را بخود اختصاص می‌دهد. سهم اداره مهندسی عملیات عمومی ۶ درصد، کتابخانه ها ۳ درصد و برای بخش پارک و تفریجات نیز ۸ در صد در نظر گرفته شده است. هنر، فرهنگ و خدمات عمومی فقط ۵ در صد بودجه را تشکیل می‌دهند.

https://d2ciprw05cjhos.cloudfront.net/files/v3/styles/gs_large/public/images/19/11/vancouverbudget2019_191126_1.jpg?itok=N-5lQzKW

این مبلغ ۳۴۰٬۴ میلیون دلاری که قرار است به پلیس اختصاص داده شود، ۷.۳ درصد از مبلغ ۳۱۷.۲۰ میلیون دلاری که پلیس ونکوور در سال ۲۰۱۹ خرج کرد، بیشتر می‌باشد و ۱۰.۸ در صد هم بیشتر از ۳۴۰٬۴ میلیون دلاری است که به اداره پلیس ونکوور در سال ۲۰۱۸ داده شده بود.

در ضمیمه متصل به پیش‌نویس بودجه ۲۰۲۰ نوشته شده است که بخشی از دلارهای افزوده شده صرف استخدام ۲۵ افسر جدید خواهد شد.

در ادامه آمده است که “افزایش تعداد کارکنان تمام وقت بین سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نشان دهنده افزایش تعداد پلیس و کارمندان غیرنظامی در پاسخ به توصیه‌های سال سوم از بررسی پنج ساله عملیاتی می‌باشد…. این امر شامل افسران کمکی موقت برای ایمنی جامعه، پرسنل اداره راهنمایی و رانندگی و نگهبانان زندان نیز می‌گردد.”

منبع‌:

https://www.straight.com/news/1329386/vancouver-police-want-3404-million-or-more-one-fifth-citys-entire-2020-operating-budget

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: