UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

میراث زیبا و ماندگاری که علیرضا برجاگذاشت

میراث زیبا و ماندگاری که علیرضا برجاگذاشت

خبر از دست دادن زود‌هنگام دوست و همکار عزیزمان، علیرضا احمدیان، قلب ما را مملو از اندوه و تاثر بزرگی کرده‌است.

علیرضا دلسوز و مهربان بود و همواره شجاعت بیان و دفاع از حقیقت را داشت. او پیوسته برای پیشبرد ایده‌هایی که به آن اعتقاد داشت، تلاش می‌کرد. عقایدی که برای ایجاد جامعه‌ای بر مبنای همیاری و عدالت بود. علیرضا رهبری بی‌نظیر در پروژه‌های مختلف بود و با رهبری خود زندگی بسیاری از اطرافیانش را تحت تاثیر قرار می‌داد. درگذشت علیرضا برای تمام کسانی که او را می‌شناختند و همینطور جامعه ایرانی کانادایی ونکوور و جامعه دانشجویی UBC فقدان بزرگی است.

علیرضا همیشه آماده کمک به دوستان و اطرافیان بود. غم و اندوهى که اکنون در بین جامعه براى از دست دادن این عزیز موج مى زند، خود بیانگر این موضوع است. به جرات مى‌توان گفت که علیرضا بر زندگى تمامى ما تاثیرى مثبت و ماندگار به جا گذاشته‌است. 

ما، علاوه بر دوستى عمیق‌مان، افتخار همکارى با علیرضا را نیز داشتیم و همواره شور و شوقى را که او براى رسیدن به اهداف و باورهایش داشت، الهام بخش زندگى خود قرار مى‌دهیم. او توانایى رشد و پیشرفت را در افراد می‌دید و اعتقاد داشت که با همکارى و اتحاد مى‌توان باعث پیشرفت جامعه شد. علیرضا در طول زندگى خود توانست با افرادى از اقشار مختلف ارتباط برقرار کند و با ذکاوت، همدلى و دلسوزى خود در یک گفتگوى هوشمندانه قلب و فکر دیگران را دگرگون می‌کرد. آشنایى با علیرضا و شناختن شوخ طبعى و طرز نگاهش، از ما انسان‌هاى بهترى ساخته است. او معتقد بود که ما باید دنیا را بهتر از آنچه تحویل گرفته‌ایم به نسل‌هاى بعدى واگذار کنیم. تلاش او در احقاق این مطلب میراثى است که او برایمان باقى گذاشته.

علیرضا عزیز، تو همیشه در قلب و یادمان خواهى بود. درگذشت علیرضا را به همسر، پدر، مادر، برادر و خانواده و دوستان داغدارت صمیمانه تسلیت عرض مى کنیم.

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: