UA-28790306-1
تبلیغات

صفحه را انتخاب کنید

مجموعه شعر «ایران در ژرفا هنوز زرتشت است» اثر رضا فرمند منتشر شد

مجموعه شعر «ایران در ژرفا هنوز زرتشت است» اثر رضا فرمند منتشر شد

مجموعه شعر «ایران در ژرفا هنوز زرتشت است» اثر رضا فرمند توسط انتشارات فروغ در آلمان منتشر شد.

در باره‌ی کتاب:
مجموعه‌ی شعر «ایران در ژرفا هنوز زرتشت است» تلاشی‌ست برای هماوایی و  بازتاب خواست‌های مردمان آزاده‌ی ایران که سخت به جنب و جوش افتاده‌اند تا خود و ایران را از قید و بند فرمانروایی اسلام‌گرایان رهانیده و با جهان مدرن همسو و همپا کنند. از ویژگی‌های این خیزش، پُرسشگری، خردگرایی، انسان‌گرایی، زن‌‌باوری و شاد زیستی‌ست و چنان پهنا و ژرفایی دارد که از آن به عنوان رنسانس ایرانی یاد می‌شود. این نوزایی تلاشی‌ست برای بیرون کشیدن زیبایی‌های فرهنگ ایرانی از آوار «حکومت اسلامی» و برافکندن  نقاب «مقدس» از هرگونه  بربریت.
ایران در حال شدن است و این شدن هزینه‌های جانی و مالی فراوانی داشته که بیشتر آنها روی دوش جوانان، به ویژه، زنان و دختران جوان ایران زمین بوده است. جوانانی که دینامیسم فرهنگ ایرانی را که خاستگاه‌اش اندیشه‌های بزرگانی چون زرتشت، کوروش، فردوسی است به نمایش گذاشته و جهانیان را شگفت‌ زده کرد‌ه‌اند.
شعرهای «ایران در ژرفا هنوز زرتشت است» کوشیده است تا پاره‌ای از آنچه را که در طول سال‌های «حکومت اسلامی» بر  ایران و ایرانی گذشته را ثبت کرده و یاد جانباختگان ایران فردا، به ویژه خیزش انقلابی مهسا را گرامی بدارد.

برای تهیه‌ی این کتاب از لینک‌های زیر بازدید کنید:

لینک ۱

https://www.forough-book.com/search?q=farmand&filter=0&module=1

لینک ۲

https://www.forough-book.com/forough-publishings-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%BA/poem-%D8%B4%D8%B9%D8%B1/#cc-m-product-13464269790

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها
تبلیغات

آگهی‌های اجاره خانه:

آگهی‌های تجاری:

ویدیوی تبلیفاتی صرافی عطار:

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: