UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

نسخه الکترونیک رایگان جلد دوم یولسیز، برای ایران منتشر شد!

https://nogaam.com/book/2400/

این نسخه پی.دی.اف تعاملی، حاوی پی‌نوشت‌های فعال است و شما می‌توانید با کلیک بر روی شماره‌ی آن‌ها، به صفحه مربوطه بروید، پی‌نوشت مورد نظر را مطالعه کنید و دوباره با کلیک روی شماره آن، به صفحه قبل بازگردید و به خواندن متن اصلی ادامه دهید.

اگر خارج از ایران زندگی می‌کنید، لطفا برای خرید نسخه چاپی کتاب به وبسایت نوگام مراجعه کنید یا اگر مایلید نسخه الکترونیکی کتاب را مطالعه کنید، لطفا مبلغ ۱۵پوند از طریق بخش «حمایت می‌کنم» صفحه کتاب به حساب نشر نوگام واریز کنید. برای انتشار این کتاب، افراد زیادی بدون چشم‌داشت مالی ساعت‌ها و روزها با جان و دل کار کرده‌اند و حمایت شما از این کتاب به منزله‌ی حمایت از نشر آزاد و بدون سانسور است. ما از ایرانیان سراسر دنیا دعوت می‌کنیم تا با حمایت خود، در مسیر مبارزه با سانسور به ما بپیوندند.
نسخه الکترونیکی رایگان این کتاب مختص خوانندگان داخل ایران است. ناشر و مترجم این اثر، از بخشی از حقوق خود چشم‌پوشی کرده‌اند تا این کتاب بدون حتا یک کلمه سانسور، رایگان در اختیار خوانندگان داخل ایران قرار بگیرد.

جلد سوم یولسیز تا پایان سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد و طبق روال نوگام، نسخه الکترونیک رایگان آن برای ایران، شش ماه پس از انتشار نسخه چاپی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

  دانلود مستقیم پی‌دی‌اف  

تمامی حقوق کتاب نزد ناشر (نوگام) و مترجم (اکرم پدرام‌نیا) محفوظ است.

نوگام

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: