UA-28790306-1
تبلیغات

صفحه را انتخاب کنید

“امروز به نام تو اما برای تو نیست”

“امروز به نام تو اما برای تو نیست”

هشتم اکتبر مصادف با ۱۶ مهرماه روزی است که توجه جهانیان را به سمت مهمترین رکن و اساس خلق آینده‌ای روشن جلب می‌کند‌، “کودکان” .

امروزه همگان بر این موضوع واقف هستیم سیستمی که نتواند به درستی از جوانه‌های جامعه حمایت کند و در پرورش آنها سعی کافی را به کار نبندد آینده‌ای قابل اطمینان نخواهد داشت و محصولی جز بی ثمری برداشت نخواهد کرد!

 طبق آمار رسمی دولت ایران در مهرماه ۹۸  بیش از ۵۰۰ هزار کودک زیر چهارده سال از تحصیل بازمانده اند ، بخش قابل توجهی از این کودکان توسط اطرافیان خود مورد سواستفاده ی مالی قرار می گیرند و به عنوان نیروی کار کودک از آنها بهره کشی می گردد، شماری از آنها حتی از داشتن برگه های هویتی محروم هستند و تقریبا می توان گفت همه ی آنها در زیر خط فقر دست و پا می زنند .

 در حالی که رژیم ناکارآمد جمهوری اسلامی مشغول خرج کردن سرمایه های ملی ایرانیان در لبنان و سوریه و عراق و یمن است و از مدارس سفارشی خود در نجف و کربلا رونمایی می کند چندهزار مدرسه در ایران نیاز به تخریب و بازسازی مجدد دارد و از آن تعداد مدارسی هم که دانش آموزان ایرانی در حال بهره برداری از آن هستند شمار بسیاری از آنها از ابتدایی ترین امکانات مانند وسایل گرمایشی ایمن بی بهره اند .

مشخص نیست توهم ساخت امپراطوری شیعه توسط رهبر جانی جمهوری اسلامی تا کجا میخواهد ملت ایران را به ورطه ی سقوط و خاک سرزمینمان را به باد نابودی بسپارد اما چیزی که میتوان با تمام وجود احساسش کرد مزه ی خاکستر است ، خاکستری که از سوختن زندگی و آینده ی میلیون ها ایرانی برجای مانده .

فرزند محروم سیستانی ام کودک بی شناسنامه ی دروازه غاری ام  ، کودک کولبر رنجورم، پسران سخت کوش و ستم دیده ی کوره های آجرپزی،  امروز هشتم اکتبر است روزی که به نام تو اما برای تو نیست!

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها
تبلیغات

آگهی‌های اجاره خانه:

آگهی‌های تجاری:

ویدیوی تبلیفاتی صرافی عطار:

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: