UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

کارگران پست کانادا اعتصاب چرخشی خود را در مترو ونکوور شروع می‌کنند

کارگران پست کانادا اعتصاب چرخشی خود را در مترو ونکوور شروع می‌کنند

 

شهرگان – گروه ترجمه: کارگران پست کانادا صبح امروز اعتصاب چرخشی خود را در مترو ونکوور شروع می کنند.

اعضای محلی پست کانادا در ونکوور – که شامل ونکوور، بورنابی، ریچموند، ونکوور شمالی و ونکوور جنوبی می‌شود – وابسته به اتحادیه کارگران پست کانادا (CUPW) امروز صبح در ساعت ۹ صبح در محل کار دست از کار کشیدند.

آنها در پنجمین روز اعتصاب متناوب خود به همتایان انتاریو و نیوبرانزویک در صفوف راهپیمایی پیوستند.

مایکل پلاسیک رئیس اتحادیه سراسری پست کانادا CUPW اظهار داشت: “کارکنان پست به کارشان افتخار می کنند و آن‌ها ترجیح می‌دهند کار کنند تا در صفوف راهیپیمایی اعتراضی باشند اما کانادا پست هیچ انتخابی دیگری برای ما نگذاشته است.”

“در حالی که ما به اعتصاب ادامه می دهیم، به این معنا نیست که ما در حال مذاکره نیستیم. ما هرگز میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و ما همچنان با کانادا پست مذاکره خواهیم کرد تا زمانی که مسائل اصلی ما – بهداشت و ایمنی، برابری برای همه کارگران و مشاغل تمام وقت – مورد توجه قرار گیرد. “

CUPW تصمیم به اعتصابات چرخشی – برای به حداقل رساندن تأثیر اختلال خدمات پستی برای مشتریان – گرفته‌است. نامه‌های پستی همچنان تحویل داده می‌شود، اگرچه ممکن است به تأخیر بیفتد.

در طول اعتصاب چرخشی کارکنان کانادا پست همچنان در سراسر کانادا فعالیت می کند و هنوز هم در تمام نقاط دیگر دریافت و تحویل پستی صورت می‌گیرد.

پس از آنکه طرف‌های مذاکره کننده نتوانستند به توافقنامه جدیدی دست یابند، پیش از پایان روز دوشنبه اعتصاب اتحادیه برای واحدهای معامله پستی و حمل و نقل شهری و روستایی و حومه (RSMC) اعتصاب آغاز می شود.

پته هاجو، وزیر استخدام، توسعه نیروی کار، در بیانیه‌ای گفت: “کانادا پست و اتحادیه کارگران پست کانادا قادر به دستیابی به توافقنامه‌های جمعی جدید نیستند و اتحادیه اقدامات اعتصاب قانونی را آغاز کرده است.”

تقاضای کلیدی کارکنان پست برای مذاکره عبارتند از:

  • امنیت شغلی
  • پایان دادن به اضافه کاری و بارگذاری مجدد
  • اقدامات بهداشتی و ایمنی بهتر
  • گسترش خدمات
  • برابری برای کارکنان پست شهری، برون شهری و روستایی (RSMCs)

منبع: Dailyhive

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: