UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

خدمات جدید کیوسک اجاره چتر در مرکز شهر ونکوور

خدمات جدید کیوسک اجاره چتر در مرکز شهر ونکوور

شهرگان – گروه ترجمه: باران می‌بارد، آب سرریز می‌شود اینجا در ونکوور! اگر شما از آن بسیاران افرادی هستید که گاه به گاه در معرض بارش شدید باران قرار می‌گیرید و همراه خود چتر ندارید، ممکن است بخواهید از این خدمات جدید اجارهٔ چتر که در مرکز شهر ونکوور راه‌اندازی شده، استفاده کنید.

شرکت آمبراسیتی به ابتکار دو تن به‌نام‌های امیر انتظاری و بابک اسدسنگابی در ونکوور ایجاد شده‌است. این سرویس جدید، ‌کیوسک‌‌هایی هستند که به‌طور خودکار به شما چتر ارایه می‌دهند. هنگام رگبار باران می‌توانید از این سرویس چتر اجاره‌ای استفاده کنید و بی‌نیاز از بردن چتر باخود به‌منظور احتمال بارش باران باشید. این سرویس در دانشگاه بریتیش کلمبیا مورد آزمایش قرار گرفته و شرکت UmbraCity برای مدت طولانی تلاش کرده است تا خدمات خود را در هستهٔ مرکزی شهر گسترش دهد.

تا تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۸، آمبراسیتی UmbraCity تعداد ۲۳ کیوسک و ۶۰۰۰ چترهای با مارک زرد روشن برای اجاره در مناطق با تراکم بالا در مرکز شهر ونکوور از جمله ساختمان‌های اداری، ساختمان‌های مسکونی، سالن‌ها، هتل‌ها و خرده فروشی‌ها قرارداده‌است.

نقشه زیر جاهایی که کیوسک UmbraCity در مرکز شهر ونکوور وجود دارد، نشان می‌دهد.

خدمات جدید کیوسک اجاره چتر در مرکز شهر ونکوورشهروندان ساکن ونکوور، مسافران و توریست‌ها در مرکز شهر ونکوور، اکنون می توانند به مدت ۲۴ ساعت چتری را به قیمت ۱ دلار اجاره کنند. این شرکت برنامه‌ای برای کسب و کارهای شریک و یا موسسات ارائه می‌دهد تا کارکنان، مستاجران یا دانشجویان بتوانند از خدمات کیوسک اجاره چتر در هوای بارانی استفاده کنند. در میان شرکای تجاری، شرکت‌هایی مانند آکسفورد Properties، مرکز کنوانسیون ونکوور، ترمینال شهر باشگاه، Westbank Properties Corp، Waves Coffee House، Bosa Properties، هتل آبی هوریزون و خدمات Rancho Property Services وجود دارند.

جیمی پیتبلادو، مدیر توسعه شرکت UmbraCity، گفت: “UmbraCity چشم به‌ ماه‌های پیش‌رو دارد تا شهر ونکوور خیس نشود و خشک باقی‌بماند.  ما از صاحبان املاک علاقه‌مند دعوت می‌کنیم به شبکه UmbraCity بپیوندند.”

برای عضویت در آمبراسیتی به وبسایت آن مراجعه و از طریق آنلاین ثبت‌نام کنید:

https://umbracity.com/register/

منبع: vancouverisawesome

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: