UA-28790306-1
تبلیغات

صفحه را انتخاب کنید

اطلاعیه ائتلاف پزشکان و پیشنهاد (امداد ایرانیان برای چشم‌های مجروح‌)

اطلاعیه ائتلاف پزشکان و پیشنهاد (امداد ایرانیان برای چشم‌های مجروح‌)

 

اطلاعیه ائتلاف پزشکان و پیشنهاد بنیاد غیرانتفاعی آیریس IRIS – (Iranian rescue for injured eyes )

هفته گذشته (۱۴ تیرماه)، آرمین رستمی، (برادر دکتر آیدا رستمی – پزشک جان‌باخته در جریان خیزش سراسری) طی انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از جامعه پزشکی ایران خواست که برای گرامیداشت یاد و خاطره خواهرش به بیماران نیازمند کمک کنند.

او در این ویدیو با بیان اینکه مراسم گرامیداشت آیدا رستمی «تهدید علیه امنیت ملی» قلمداد می‌‌شود گفت: «در سالروز تولد خواهرم از مردم ایران و جامعه پزشکی می‌خواهم تا در این روز با کمک‌رسانی به بیماران و کودکان کار، یاد و خاطره این پزشک شرافتمند را گرامی بدارند».

در همین راستا ما جمعی از فعالین خارج از کشور دعوتنامه‌ا‌ی تهیه کردیم و در آن جامعه پزشکی و کادر درمانی در داخل و خارج از کشور و همچنین مردم شریف ایران را دعوت کردیم تا گرد‌هم آمده و برای سازمان‌ها و گروه‌های کمک‌رسانی به مجروحین و خانواده‌های آسیب دیده در جریان انقلاب مهسا کمک مالی جمع آوری کنند. 

بنیاد آیریس گروه مستقل پیشنهادی ما هست. آیریس (امداد ایرانیان برای چشم‌های مجروح‌;Iranian rescue for injured eyes) یک انجمن غیر‌انتفاعی است که هدف اصلی آن کمک به ایرانیان معترضی است که در اعتراضات ۱۴۰۱ در ایران از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند. در این انجمن تلاش می‌شود، به جریان درمان ‌معترضانی که در ایران دچار جراحت چشم شده‌اند کمک شود. در صورت امکان در جمع آوری وجوه و سرمایه برای کسانی که قادر به پرداخت هزینه درمان چشم نیستند کمک شود، و قربانیان به مراکزی که حمایت عاطفی و روانی برای آنها یا خانواده‌هایشان را فراهم می‌آورند، هدایت شوند.

این دعوتنامه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی ترجمه شده و در ‌کشورهای مختلف در سطح جهان منتشر ‌شده‌است.

در همین‌جا از تک تک مردم عزیز کشورمان دعوت می‌کنیم تا در این حرکت ارزشمند در حد توان خود شرکت کنند.

اگر پزشک هستند، یک روز را در هفته‌ی پیش رو به نیازمندان اختصاص بدهند و آنها رو به‌صورت رایگان درمان کنند.

سایر مردم عزیز، اگر توانایی مالی ایشان اجازه می‌دهد، بخشی از هزینه درمان نیازمندان رو به عهده بگیرند و به این ترتیب راه دکتر آیدا رستمی را ادامه دهند و چراغ و شعله امیدی که این پزشک از جان‌گذشته برای مجروحان، محرومان و کودکان کار روشن نمود، پرفروغ و روشن نگه دارند.

#آیدا_رستمی

@DrAidaRostami

 

 

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها
تبلیغات

آگهی‌های اجاره خانه:

آگهی‌های تجاری:

ویدیوی تبلیفاتی صرافی عطار:

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: