UA-28790306-1
تبلیغات

صفحه را انتخاب کنید

حزب دموکراتیک نوین بی‌سی در انتخابات استان بریتیش کلمبیا پیروز شد

حزب دموکراتیک نوین بی‌سی در انتخابات استان بریتیش کلمبیا پیروز شد

شهرگان: حزب دموکراتیک نوین بریتیش کلمبیا در انتخابات ۲۴ اکتبر دولت اقلیت خود را به اکثریت تبدیل کرد

شهروندان بی‌سی در شرایط همه‌گیری COVID-19 در انتخابات استانی شرکت کردند و به حزب دموکراتیک نوین و رهبر آن جان هورگان رای دادند تا یک دوره ۴ ساله دیگر، دولت محلی استان بریتیش کلمبیا را هدایت کند.

با شمارش بیش از نیمی از نتایج آرا،NDP  با کسب ۵۵ کرسی مجوز تشکیل دولت اکثریت را در مقابل لیبرال‌های بی‌سی ۲۹ کرسی و حزب سبزها ۳ کرسی بدست آورده است.

برای تشکیل دولت اکثریت به ۴۴ کرسی در مجلس قانونگذاری استان بی‌سی از ۸۷ کرسی، مورد نیاز است.

حزب دموکراتیک نوین بریتیش کلمبیا همچنین آرای محبوبیت اکثر مردم را نیز بدست آورده و رهبر آن جان هورگان برای اولین بار در دو دوره متوالی در حوزه انتخابی خود برگزیده شد.

چندین وزیر کابینه نیز در حوزه انتخابی خود مجدداً انتخاب شدند که به مجلس قانونگذاری استان باز می‌گردند. از جمله وزیر بهداشت؛ آدریان دیکس، وزیر آموزش پیشرفته؛ ملانی مارک، وزیر محیط زیست؛ جورج هیمن و وزیر مسکن؛ سلینا رابینسون.

جان هورگان یک سال زودتر از تاریخ رأی گیری در استان بریتیش کلمبیا، دولت اقلیت خود را منحل کرد و تصمیم گرفت انتخابات زودهنگام را در میانه بحران بیماری همه گیر COVID-19 برگزار کند.

این پیروزی در حالی است که هنوز نزدیک به نیم میلیون آرای پستی در حال شمارش است و اعلام آن تا تاریخ ۱۵ نوامبر به طول خواهد کشید. شمارش آرای پستی ممکن است بر تعداد کرسی‌های احزاب تاثیر بگذارد اما نتیجه هر چه که باشد نمی‌تواند پیروزی حزب دموکراتیک نوین بریتیش کلمبیا را در تشکیل دولت اکثریت تغییر دهد.

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها
تبلیغات

آگهی‌های اجاره خانه:

آگهی‌های تجاری:

ویدیوی تبلیفاتی صرافی عطار:

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: