UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

شرکت هواپیمایی «بریتیش ایر-وی» به خاطر وجود ساس در هواپیما از مسافران عذر خواهی کرد

شرکت هواپیمایی «بریتیش ایر-وی» به خاطر وجود ساس در هواپیما از مسافران عذر خواهی کرد

خانواد‌ه‌ای که می‌گوید در طول پرواز تمام بدنشان را ساس نیش‌زده‌‌است، از سوی خطوط هوایی از آن‌ها عذرخواهی به‌عمل آمده‌است.

به‌گزارش شهرگان به نقل از CTV هدر سلیگیئی، ساکن نیووست مینستر، دختر هفت ساله‌اش مالی و نامزدش اریک نیلسون اوایل ماه جاری مسافر پرواز شبانه هواپیمای شرکت هوایی بریتیش ایروی از ونکوور به لندن بودند که هدر متوجه ساس در صندلی جلو خود می‌شود.

خانواد‌ه‌ای که می‌گوید در طول پرواز تمام بدنشان را ساس نیش‌زده‌بود، از سوی خطوط هوایی عذرخواهی به‌عمل آمده‌است.

هِدر با داشتن تجربه کاری در هتل‌ها در طول زندگی‌اش، می‌گوید به‌محض اینکه این حشره از پشت مانیتور تلویزیون صندلی روبرویم بیرون آمد، توانستم فوراً شناسایی کنم.

هدر به تلویزیون CTV  می‌گوید «من می خواستم آن را بگیرم، اما ساس سریع به عقب خزید و پشت صفحه تلویزیون مخفی شد»

او هنگامی که وعده غذایی خود را دریافت می‌کرد، یکی دیگر را بر روی صندلی مشاهده کرد، و بعد چند بار هم در ادامه پرواز.

هدر ادامه می‌دهد که موضوع را به طور آرام که دیگران نشنوند به مهماندار اطلاع دادم، اما او در حالی که عذرخواهی می‌کرد، به نظر می رسید شگفت زده نشده‌است. و پاسخ‌اش این بود: «اوه باشه، از این بابت متاسفم ما تمام صندلی‌هایمان پر است و نمی‌توانیم جایتان را عوض کنیم. متاسفانه نمی‌توانم برایتان کاری انجام دهم.» من شگفت‌زده شدم و واقعاً کاری از دست من بر نمی‌آمد.

چیز دیگری نمی‌توانستیم انجام بدیم و هر سه نفر ما سعی کردیم کمی بخوابیم

پرواز ما نه ساعت طول می‌کشید من می‌دانستم که احتمالا ساس ما را نیش خواهد زد ولی مطمئن نبودم. اما واقعا کاری نبود که من بتوانم در مورد آن انجام بدهم. من شگفت زده شدم ولی توانستم آرام باشم اما چه کاری می‌توانستم انجام دهم؟

او می‌گوید روز بعد، پس از رسیدن به مقصد نهایی اسلواکی، علائم نیش رو پوست ما ظاهر شد و او و دخترش کاملا با نیش ساس پوشیده شده بودند.

هدر می‌گوید: «من و دخترم هر دو واقعا به نیش حشرات حساس هستیم، من هنوز هم واقعا یکی از جای نیش‌های آلوده را رو دستم دارم.

هدر تلاش کرد با هواپیمایی تماس بگیرد و به آنها درباره این مشکل هشدار بدهد و یادآور شود که به خانواده‌اش اطمینان بدهند که همان هواپیما آنها را به خانه برنمی‌گرداند.

“ما درخواست بازپرداخت نکردیم. تمام خواسته ما این بود که پرواز با یک هواپیمای دیگر صورت گیرد تا اطمینان حاصل کنیم که این هواپیما متفاوت است و دربازگشت به خانه از گزند نیش ساس در امان خواهیم بود.

هدر می‌گوید که تلاش کرده تا با دفتر نماینده‌گی هواپیمایی تماس بگیرید اما خط تلفن خطوط هوایی تنها چند ساعت در روز آنهم با محدویت اختلاف زمانی منطقه‌ای باز است. هنگامی که سعی می‌کردم با تلفن تماس بگیرم، پیام ضبط شده از شلوغ بودن خط خبر داد و تلفن‌ام را قطع کرد.

در نهایت، مجبور شدم عکس‌هایی از جای نیش ساس بر روی بدنمان بگیرم و آنها را روی توییتر بگذارم و برچسب هواپیماییBritish Airlines  را کنارشان بگذارم.

بعد از دو روز خطوط هوایی پاسخ دادند و چند روز بعد صدای یکی از نماینده‌های او آن را شنیدم. او در ادامه می گوید بسیاری از افراد در آنلاین ما را متهم به دروغ گفتن کردند.

«این برای من بسیار وحشتناک است، زیرا همه این افراد فکر می کنند که ما خواستار شکایت از یک شرکت هواپیمایی هستیم، اما این چیزی نیست که من بخواهم با این عنوان شناخته شوم.

شرکت هواپیمایی British Airways بلیت خانواده هدر را به فرست کلاس ارتقا داد و از خانواده هدر سلیگیئی عذرخواهی کرد.

یک نماینده شرکت هواپیمایی بریتیش ایروی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما با مشتری خود تماس گرفته‌ایم تا عذرخواهی کنیم و تحقیق بیشتری انجام دهیم.  British Airways  هر ساله بیش از ۲۸۰۰۰۰ پرواز را انجام می دهد و گزارش‌های مربوط به وجود حشرات موذی مثل ساس بسیار نادر است. با این وجود، ما هوشیار هستیم و به طور مداوم هواپیماها را نظارت می کنیم.»

خانواده هدر می گوید که آنها برای پیش‌گیری از این مشکلات در پروازهایی که در آینده انجام می‌دهند، دقت بیشتری دارند.

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: