UA-28790306-1

صفحه را انتخاب کنید

کاخ سفید: توافق هسته‌ای میلیاردها دلار را به حساب ایران واریز می‌کند

کاخ سفید: توافق هسته‌ای میلیاردها دلار را به حساب ایران واریز می‌کند

کاخ سفید با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به موجب توافق هسته ای حاصل شده میان ایران و کشورهای ۱+۵، تهران به میلیاردها دلار پول نقد که حاصل از درآمد فروش نفت، محصولات پتروشیمی و طلا و دیگر فلزات گران بها است، دسترسی پیدا می کند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : کاخ سفید با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که به موجب توافق هسته ای حاصل شده میان ایران و کشورهای ۱+۵، تهران به میلیاردها دلار پول نقد که حاصل از درآمد فروش نفت، محصولات پتروشیمی و طلا و دیگر فلزات گران بها است، دسترسی پیدا می کند.

به گزارش رویترز، کاخ سفید اقدام به توزیع برگه ای حاوی اطلاعات مربوط به توافق هسته ای ایران در میان خبرنگاران کرده که در این برگه تایید شده که به موجب توافق حاصل شده در ژنو، ایران به میلیاردها دلار پول نقد دسترسی پیدا می کند.
در این سند آمده است : دسترسی بالقوه به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار پول که حاصل درآمد فروش طلا و فلزات گران بها است، البته بخشی از این پول مربوط به محدودیت ها ایجاد شده در بخش خودرو ایران و همچنین صادرات محصولات پتروشیی نیز می شود.
در ادامه این سند آمده است : به موجب این سند ایران می تواند صادرات نفت خود را در سطح کنونی ادامه دهد و به موجب توافق چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار از درآمد فروش نفت در اختیار ایران قرار می گیرد و البته این به شرطی است که تهران به تعهدات خود عمل کند.

(Entekhab.ir)

آرشیو نوشته‌ها و شناسایی نویسنده:

>> واپسین نوشته‌ها

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

ویدیویی

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها: